دولت علیه بازنشستگان | وعده اجرا نشدنی دولت به بازنشستگان چه بود؟



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: به نظر می رسد چالش حقوقی بین بازنشستگان و دولت بر سر میزان افزایش تامین اجتماعی برای بازنشستگان به پایان رسیده است. اما دولت هنوز دستورات جدید آنها را صادر نکرده است. آیا وعده دیگری در راه است؟

پاسخ کارشناس: هفته دولت به پایان رسیده است اما هنوز شاهد حرکتی از سوی مسئولان دولتی برای صدور حکم برای بازنشستگان سایر رده های تامین اجتماعی نیستیم.

اخیراً شاهد انتشار مصوبه شورای عالی کار (38 درصد + 515 هزار و 166 تومان) در خصوص افزایش سایر سطوح حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی توسط آقای زاهدیوف سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم. به گفته آقای زاهدی وفا، مقرر شد مصوبات جدید سایر سطوح تامین اجتماعی مستمری بگیران در شهریورماه اصلاح و تصویب شود که پس از پنج ماه در سال 1401 امید را در دل جامعه هدف و نمایندگان آن زنده کرد.

رعایت الزامات سایر سطوح تامین اجتماعی بازنشستگان، مهمترین نیاز برای قشر متوسط ​​و وابسته به آرامش و آرامش جامعه کارگری بازنشسته است. درخواستی که آقایان زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دیداری که با نماینده مستمری بگیران داشتند به خوبی مورد بررسی قرار گرفت و تاخیر بیشتر در صدور سفارشات جدید برای سایر سطوح مستمری بگیران بیمه اجتماعی مجاز نیست.

ترس از قول پس دادن

مستمری بگیران سایر سطوح تامین اجتماعی به تحقق وعده آقای دکتر امیدوارند. زاهدیوف سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که تا دوازدهم شهریور دستورات جدید خود را اصلاح و صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  شرایط جدید استخدام معلمان اعلام شد+ جزییات

اما تجربه چندین ساله من در زمینه برنامه ریزی و برنامه ریزی سازمان تامین اجتماعی از یک سو و تقاضای توام با دغدغه های مستمری بگیران که درست هم هست از سوی دیگر این حوزه را بسیار سخت کرده است. . و غیر قابل تحمل در صورتی که تا 21 شهریور 1401 تغییراتی اعمال نشود و مقررات جدید سایر سطوح بیمه اجتماعی مستمری بگیران اجرا نشود، جامعه کارگری بازنشسته در سال 1401 برای چندمین بار شاهد تخلف از وعده ها و عدم اجرای قانون توسط مقامات ذیصلاح

بعد از گذشت پنج ماه از سال، جامعه کارگری بازنشسته حوصله ای برای مقابله با حلف با وعده ای دیگر ندارد. به همین دلیل از سازمان تامین اجتماعی تقاضا داریم تا 21 شهریور ماه نسبت به تغییر و اتخاذ راهکارها اقدام شود تا از 22 شهریور و پس از اتخاذ راهکارهای جدید برای سایر سطوح مشمولان حمایت اجتماعی شاهد آثار خوشایند آن باشیم. تحقق وعده ای که باعث آرامش خاطر و روح کاربران و تبدیل امید به سامانه های اطلاعاتی 170 شبکه خارجی خواهد شد. اگر خدا بخواهد// 55 آنلاین


دیدگاهتان را بنویسید