دولت سازی در سایه وحدت و انسجام حاصل می شود



به گزارش ایرنا ، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین ، افزود: با نگاه حذف و ضربه چکش نمی توان کشور را اداره کرد و آخرین زمان ما اشتباه بود زیرا ما با از بین بردن سرمایه انسانی و شایسته سالاری. ما توجهی نکردیم.

وی گفت: ما سعی کردیم نگاه انحصاری و سیاسی نداشته باشیم ، زیرا فهمیدیم این خیانت به مردم و کشور است و سعی کردیم تا حد امکان از همه منابع انسانی استفاده کنیم.

جمالی پور افزود: هرکسی که می خواهد در دولت خدمت کند باید مبنای برنامه های دولت را بپذیرد ، در غیر اینصورت ریا می شود و سنگ در راه توسعه پرتاب می شود.

وی گفت: آیت الله باریک در صورتی که در قزوین به خوبی شناخته شده باشد از جمله نماینده های سابق ولی فقیه در استان است زیرا وی از تمام توانایی های خود استفاده کرده و کشور با این روند اداره می شود.

جمالی پور گفت: ما سعی کرده ایم بر اساس مدارا و در حد توان خود در جهت توسعه استان گام برداریم و برای اولین بار بودجه عمرانی استان را به 280 میلیارد به 1280 میلیارد افزایش داده و جریان فعلی استان را دو برابر کرده ایم. بودجه.”

وی با بیان اینکه سرمایه انسانی نمی تواند با رویکردهای سیاسی کنار بیاید ادامه داد: در این راستا ما کمترین تغییر را در حومه کشور انجام داده ایم و سعی کرده ایم نیروی کار را که دلیل توسعه کشور است حفظ کنیم.

استاندار قزوین افزود: در حوزه های اقتصادی و صنعتی تلاش کرده ایم به حقوق دولت و مردم توجه داشته باشیم و خود را در مقابل هیچ کس نمایندگی نکرده ایم و برادری ما فقط در خدمت مردم بوده و امور کشور را ارتقا داده است. استان. “

بیشتر بخوانید  اگر دلار از این بالاتر نرفته، نجابت به خرج داده است

وی گفت: در این شرایط اقتصادی و کرونر ، وقتی کار در روستا دشوار بود ، اجازه ندادیم بحرانی بوجود آید که در سایه تحمل و وحدت بوجود آید.

جمالی پور افزود: در سال 1998 ، زمانی كه آتش سوزی در همه جا رخ داد ، در قزوین لیوان در حالی كه استعداد قزوین با استعداد بود ، نشكست ، اما به عنوان فرمانده سپاه ، ارتش ، اطلاعات و غیره ، آنها در ایجاد وحدت در قزوین همکاری خوبی داشتند. انجمن. “

وی با اشاره به چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه قزوین ، افزود: نماز جمعه یک دانشگاه آموزشی است که در آن مسائل اجتماعی و تربیتی به جامعه منتقل می شود و شخص در راس نماز جمعه پدر معنوی جامعه و رئیس جمهور است. این دانشگاه برای آموزش و آماده سازی افراد برای تعامل با یکدیگر و ایجاد جامعه.

جمالی پور گفت: همه ما به عنوان دانشجو برای ایجاد جامعه در نماز جمعه شرکت می کنیم و آیت الله باریک چنین نقشی را بین نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ایفا کرد.

وی گفت: “این مرد انسانی متدین ، ​​دلسوز و پدری خیرخواه برای عموم مردم بود كه زیر كپل این پدر معنوی زندگی می كرد و با حضور وی افراد زیادی برای دفاع از ارزشهای اسلام به جبهه ها اعزام شدند و او یک مأمور و پسرش بود. “همچنین به جبهه فرستاده شد.

جمالی پور افزود: آیت الله باریك بین مردم این استان را اداره می كرد و مردم گوش به فرمان او بودند و من حتی یك جریان را نشنیدم كه بگوید او رویكرد حذف دارد و چتر حمایتی وی جامع است.

بیشتر بخوانید  مدارس اردبیل دوباره تعطیل شد | برودت هوا و یخبندان ادامه دارد

وی افزود: اگر مردم قزوین امروز در غم و جدایی او به سر می برند و او را بخوبی به یاد می آورند ، این به دلیل پدر معنوی وی و وسعت چتر حمایت وی است و ما از این بزرگوار قدردان هستیم.

کلیه موارد استان پس از مشاوره انجام می شود

وی افزود: من حتی به عنوان رئیس شورای امنیت استان مشورت می کنم که به من قدرت تصمیم گیری را می دهد ، زیرا افراد از طریق مشاوره رشد می کنند و همه امور استان با مشورت انجام می شود.

جمالی پور گفت: هیچ تصمیمی به صورت حضوری در استان اتخاذ نمی شود و من در مورد موضوعات مختلف با معاونین ، نمایندگان استان در مجلس و نماینده ولی فقیه در استان مشورت می كنم و از آنها می خواهم اگر گزارشی وجود دارد ما را راهنمایی كنند در مورد یک موضوع “بیا دیگه.

وی با اشاره به فرنخ و مه نخ افزود: واگذاری این شرکت ها در دولت دهم انجام شد اما ما حتی سعی کردیم با مشورت این شرکت برای تولید کنتور مشکل را برطرف کنیم و دوباره به چرخه تولید بازگردانیم.

جمالی پور افزود: در سال 1998 ، 50 واحد تولیدی استان با رهبری استان به چرخه تولید بازگشتند و ما سعی کردیم از مال ، سرمایه و حقوق کارگران به درستی محافظت کنیم ، زیرا معتقدیم این به عنوان فرصتی برای عاقبت بخیر “

دیدگاهتان را بنویسید