دولت روحانی صنعت هسته ای را نابود می کند / دولت سیزدهم سخت کار می کند – Mer | اخبار ایران و جهان



ابراهیم عزیزی در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی در مورد دستاوردهای برجام اظهار داشت: برجام به جز خسارت ، درآمد دیگری برای کشور ما به همراه نداشته است.

وی گفت: شش سال از انعقاد توافقنامه برجام می گذرد و خوب است رئیس جمهور ، وزیر امور خارجه و سایر مقامات این کشور هنگام بحث در مورد مذاکرات هسته ای به مردم بگویند برجام برای ایران چه دستاورد هایی داشته است.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر قانون اقدام استراتژیک برای لغو تحریم ها تصویب نمی شود ، همه تحریم ها برداشته می شود ، گفت: رئیس جمهور نباید به ایرانی دروغ بگوید مردم “او لیاقت چنین دروغگویی را ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما هیچ کاری خوب برای برجام انجام نمی دهیم اما آنچه امروز می بینیم آسیب ها و مشکلات زیادی است که برجام برای کشور ما ایجاد کرده است.

وی گفت: ما از رئیس جمهور می خواهیم در روزهای آخر عمر دولت با احتیاط و امید اینقدر با کلمات بازی نکند و مطمئناً نمی تواند ناکارآمدی خود و تیمش را به گردن سایر عناصر سیستم به ویژه نمایندگان مجلس بیندازد. ”

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس شورای اسلامی جلوی اقدامات خارج قضایی علیه منافع ملی رئیس جمهور و کارمندان دولت را نمی گرفت ، تمام منافع ملت و صنعت هسته ای بود. غارت شده ”

وی گفت: “روحانی استاد از دست دادن فرصت های کشور است.”

بیشتر بخوانید  موتورسواری عجیب یوسف تیموری در خانه / فیلم

عزیزی گفت: یکی از ویرانه هایی که دولت آینده باید از بین ببرد ، بازسازی و بازسازی صنعت هسته ای است که دولت جنبش بر اساس منافع ملی تخریب کرده و در حال تخریب است.

دیدگاهتان را بنویسید