دولت روحانی بودجه را بیش از حد ارزیابی می کند / رئیس سخت کار می کند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



حجت‌الاسلام مجتبی الوالنوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با گزارشگر بیشتراشاره به اظهارات برخی از کارشناسان که روحانی زمین سوخته را به دولت بعدی تحویل داد و گفت: “تعبیر” زمین سوخته “مربوط به زمانی است که آنچه در زمین بود به طور کامل تخریب شد و فقط یک ویرانه به آینده تحویل داده شد.” من معتقدم روحانی زمینی را که می خواهد به دولت بعدی تحویل دهد.

روحانی با حاکمیت ضعیف زیرساخت های کشور را نابود کرد

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در گذشته تمام زیرساخت های دولت خود را نابود کرده است ، گفت: “به عنوان مثال ما در حال حاضر با کمبود حیوانات روبرو هستیم و به دلیل کمبود این مواد اولیه ، حیوانات مولد در آستانه انقراض قرار دارند.” هشت سال … مشکل دیگر دامداران این است که اگر دام وجود دارد ، قیمت آنقدر بالا است که پرورش دام در دسترس دامداران نیست.

نماینده مردم كوم در مجلس شورای اسلامی گفت: این مشكلات فقط در چند ماه گذشته نیست ، بلكه دولت روحانی مدت زیادی است كه زمین سوخته را ایجاد می كند و با ناكارآمدی خود مشكلات زیادی را برای كشور ایجاد می كند “تمام تلاش های دولت آینده باید برای جبران مشکلات ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید به کار گرفته شود.

دولت آینده با مشکلات جدی بودجه روبرو خواهد شد

عضو کمیسیون ملی مشاور امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی می گوید: دولت روحانی در چند سال گذشته صدها هزار میلیارد تومان منتشر کرده است اوراق قرضه و پیش فروش مدیریت شده. این بدان معناست که آنها قبلاً از بودجه چند سال آینده کشور فراتر رفته اند و دولت آینده با مشکلات جدی بودجه روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید  افزایش 7 برابری کلمات کلیدی مهاجرت توسط کاربران ایرانی

ذوالنوری با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه ما می توانیم کشور را با رشد اقتصادی مثبت به دولت بعدی تحویل دهیم ، گفت: مردم رئیس جمهور را در مدت هشت سال به خوبی می شناسند و می دانند چگونه سخنرانی روحانی را ارزیابی کنند. وقتی روحانی درباره موضوعی مثبت صحبت می کند ، مردم می دانند که واقعیت و ماهیت داستان با استدلال هایی که او مطرح می کند مغایرت دارد و حرفه ای بودن و آمار او را نمی پذیرند.

روحانی به وعده های انتخاباتی خود عمل نکرد

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم از این موضوع آگاهی کامل دارند و تفسیر آنها از سخنان رئیس جمهور کاملاً خلاف آمار و اطلاعاتی است که وی ارائه می دهد. مردم فراموش نمی كنند كه رئیس جمهور در جریان مبارزات انتخاباتی خود چه قول هایی داده است ، اما وی این وعده ها را رعایت نكرده است و همه دیدند كه اقدامات وی با قول هایی كه در زمان انتخابات به مردم داده بود مطابقت ندارد.

وی در پاسخ به این سال که با توجه به اینکه کشور با مشکلات زیادی روبرو است فکر می کنید دولت آینده تا چه مدت می تواند این مشکلات را حل کند ، گفت: “دولت روحانی در این هشت سال به گونه ای عمل کرده است که کار دولت آینده را به چالش بکشد خیلی سخت.

نقاط ضعف باید ضعف دولت روحانی را جبران کند

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید عملکرد ضعیف روحانی و خساراتی را که با تلاش مضاعف و کار جهادی به کشور وارد کرده اند ، جبران کند ، افزود: تلاش دوچندان شده است.

بیشتر بخوانید  حال ابوالفضل پورعرب وخیم شد

زولانوری با بیان اینکه ناکارآمدی رئیس جمهور در این هشت سال مشکلات زیادی را برای کشور و مردم. ، او مطمئناً می توانست سه برابر بیشتر از این کار در این دولت انجام دهد و حتی موفق شد از کابینه موجود نهایت استفاده را ببرد و برای حل مشکلات سخت کار کند.

نماینده مردم كوم در مجلس شورای اسلامی تأكید كرد: بنابراین با تغییر رئیس جمهور و سایر تغییراتی كه در دستگاه های اجرایی كشور ایجاد می شود ، قطعاً در مدت كوتاهی شاهد اثرات حل مشكلات خواهیم بود. .

دولت آینده باید از زوال کشور جلوگیری کند

وی با بیان اینکه البته ممکن است اوضاع کشور به طور کامل بهبود نیابد ادامه داد: برای حل مشکلات مختلف کشور ، دو مرحله پیش رو داریم. اول اینکه دولت سیزدهم باید شرایط فعلی را تثبیت کند تا اوضاع بدتر نشود و در گام بعدی آنها باید به طور جدی و جهادی بهبود کشور را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: “قبل از انتخاب سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه ، عده ای به وی حمله و تهمت زیادی زدند و گفتند که وی رئیس دفتر رئیسی است.” تعاملی نیست. اما رفتار رئیس جمهور تحت عنوان رئیس قوه قضائیه به همگان ثابت کرد که ارزیابی این افراد و جناح ها نادرست است. رئیسی شروع به برخورد با فساد در دادگستری کرد و اصلاً به جناح ها علاقه ای نداشت.

یک رهبر از ظرفیت همه جناح های سیاسی در دولت استفاده می کند

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که مکالمات تلفنی با اصلاح طلبان نشان می دهد که ملاک رهبر شایسته مناسب بوده و قطعاً با روی کار آمدن دولت این کار ادامه خواهد داشت: رئیس در دولت بعدی او به همه ثابت می کند که از ثروت و ظرفیت همه افراد و جریان های سیاسی برای بهبود اوضاع کشور استفاده خواهد کرد ، به شرط اینکه شایسته باشد.

بیشتر بخوانید  خواننده باز هم مرغ سحر ...بر سر منبر گل... در آستانه 50 سالگی

وی با بیان اینکه کشور برای همه مردم است و باید از توانایی همه مردم برای اداره صحیح کشور استفاده شود ، گفت: افراد ذی صلاح و توانمند نباید در ارائه فرصت های خود برای حل مشکلات کشور تردید داشته باشند و از طرف دیگر ، در دولت آینده نیز باید از ثروت همه افراد و جریان های سیاسی کشور که برای ارتقا و تعالی کشور برنامه ای دارند استفاده کند که رئیس جمهور چنین روحی دارد و به این موضوع می پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید