دولت حقوق بشر در خوزستان را نادیده می گیرد / حقوق بشر باید رعایت شود – اخبار لرستان – اخبار استانهای تسنیم


حجت الاسلام علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم بروگردر وی گفت: دولتی که رهبر آن در هشت سال خود به مردم خوزستان قول داده است که مشکل آب را حل خواهد کرد ، اما این کار را نکرد ، بنابراین دولت باید از مردم عذرخواهی کند و من این را مدیون این مردم هستم. وقتی می توانید کاری را انجام دهید اما قادر به انجام آن نیستید ، مردم حق دارند و باید به حقوق آنها احترام گذاشته شود.

وی افزود: دولت باید به قول خود عمل کند ، وقتی کار به اینجا رسید ، مردم حق دارند. در طول سال در خوزستان میزان بارندگی فصلی و آب زیادی داریم ، اما این مدیریت نمی شود. یک کشاورز که نمی تواند بدون آب کار کند ، یک کشاورز که نمی تواند بدون آب کار کند ، حق اعتراض دارد ، بنابراین آنها باید واکنش مثبت نشان دهند و برای راحتی آنها تلاش کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اهمیت دیدگاه های مردم خوزستان اظهار داشت: باید به سخنان مردم و نظرات آنها توجه کنیم و امیدواریم وعده های داده شده در این زمینه محقق شود تا مردم آرام خواهند شد. دولت نباید اجازه می داد كه كار به جایی برسد كه مردم بتوانند اعتراض كنند.

وی تأکید کرد: درست است که دولت در این زمینه شکست خورده است ، اما در این بین برخی از افراد مشکل ساز هستند که از شرایط موجود سو استفاده می کنند و حقوق مردم را مطالبه می کنند.

حسینی در مورد تیراندازی اخیر در خوزستان گفت: “مردم ما عادت به چنین اقداماتی ندارند و نمی آیند جلوی آنها بایستند و برای افراد از نوع خود شلیک و شلیک کنند. این کار مردم نیست ، مردم تعیین می کنند آتش سوزی به اموال دولتی و دیگری. “

بیشتر بخوانید  این زن عجیب با خوردن گوشت خام با بزاق دهانش پنیر درست میکنه! | عجیب اما کاملا واقعی + عکس

وی گفت: “کسانی که می گویند کمبود آب داریم ، در مورد اموال مردم و بیت المال چطور؟ این نشان می دهد که این صداها و این هرج و مرج کار مردم نیست ، همه این را می دانند و از آن آگاه هستند.” اینها گروه هایی هستند مرتبط با دشمنان ما ، این گروه های خاص و شناخته شده ، گروه های شرور و آلوده هستند که سر خود را در آخور دشمن دارند.

امام جمعه شهر بروجرد خطاب به مقامات دولتی گفت: دولت باید با این گروه ها مخالفت کند و اجازه ندهد این گروه ها ناآرامی کنند. مردم حقوقی دارند و اعتراض کرده اند ، تاکنون همه چیز خوب است ، این مشکلات باید حل شود. افرادی که به نیروهای نظامی و انتظامی شلیک یا حمله نمی کنند و آتش سوزی ایجاد نمی کنند ، این به معنای کار دشمنان سیستم است.

انتهای پیام / 642 / ت

دیدگاهتان را بنویسید