دولت جدید اوضاع را به نفع مردم تغییر خواهد داد


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان ، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه سلطانیا با توصیه به تقوای الهی و پرهیز از گناه و معصیت اظهار داشت: پیام هر نماز جمعه تقواست.

وی با بیان اینکه دولت جدید حدود 10 روز دیگر کار خود را آغاز می کند ، اما با مشکلات زیادی روبرو است که برخی از آنها به دلیل خشکسالی و کمبود بارندگی از جمله بحران آب کشور و کمبود آب به نقل از حوادث خوزستان است ، افزود: 20 شهر و 700 روستای خوزستان ، که به مدت هشت سال در مقدسات محافظت می کردند خط پیشروی آنها به دلایلی با کمبود آب روبرو می شدند و با دشمن می جنگیدند.

راهنمای نماز جمعه سلطانی با بیان اینکه بی ثباتی بازار ، تورم بی نظمی که در روزهای آخر دولت ادامه داشته است ، یکی دیگر از مشکلات دولت جدید است که نمونه آن را می توان در سیمان مشاهده کرد و هر کسی وی سیمان را به 70 تا 100 هزار حجم رسانده است ، وی افزود: قیمت سیمان بهانه ای بیش از حد برای قطع برق نیست ، زیرا صنعت برق اعلام کرده است که قطع برق فقط یک درصد بر تولید سیمان تأثیر گذاشته است.

خطیب جمعه سلطانیه ، با بیان اینکه در صورت وجود کسی سیمان باید 70 هزار تن باشد ، بنابراین قیمت مسکن کجا می رود ، وی تأکید کرد: اگر قطعی برق دلیل گرانی سیمان است ، اکنون که مشکل قطعی برق حل شده ، سیمان باید به قیمت قبلی برگردد.

بیشتر بخوانید  شوت شگفت انگیز با والیبال طلایی و شیرین که تاریخی شده است - آژانس خبر مهر | اخبار ایران و جهان

حسینی نسب گفت متأسفانه مشکلات قابل توجیه بود و بهانه ها و بهانه ها نه تنها در گرانی ها بلکه در عدم نتیجه گیری بود. برجام یک روز را برای ترامپ و یک روز آن را به مصوبه مجلس نسبت دادند و گفتند: نتیجه ناموفق برجام و لغو تحریم ها اعتماد و اتکا به دشمن است ، به دنبال بهانه دیگری نباشید.

امام جمعه سلطانی اولویت های دولت جدید را تشریح کرد و تصریح کرد: دولت جدید باید باشد کار و تلاش جهاد و حل مشکلات زندگی و بیکاری جوانان و توجه به فقرا وضعیت را به نفع مردم تغییر می دهد.

وی پنجم مرداد ، سالگرد اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت و گفت که اولین نماز جمعه به امام پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) در 12 ربیع الاول بود اول در اول سال هجرت در مدینه و اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مرداد. یعنی پنج ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، وی خاطرنشان کرد: هم اقدام پیامبر اکرم (ص) و هم اقدام امام خمینی (ره) در اقامه نماز جمعه در اولین فرصت نشان از اهمیت آن است. نماز جمعه در اسلام.

حسینی نسب با بیان اینکه نماز جمعه همیشه مردمی بوده و همیشه انقلابی خواهد بود ، افزود: نماز جمعه جلوه ای از اسلام اجتماعی است ، جبهه حقیقت ، زبان فصیح و تریبون مردم و مرکز امید ، نشاط ، جستجو و آگاهی هستند.

وی به فلسفه خطبه جمعه اشاره کرد و گفت: دلیل اقامه خطبه در روز جمعه تشویق مردم به اطاعت خدا با موعظه و نهی از گناه و معصیت و هشدار مشکلات به مردم است. وی برای آشنایی با دنیا و آنچه به نفع و آسیب آنهاست گفت: دو خطبه از نماز جمعه جای دو رودخانه نماز را می گیرد.

بیشتر بخوانید  ببینید | آوازخوانی شنیدنی هوتن شکیبا

امام جمعه سلطانی با بیان اینکه طبق آیات آخر سوره جمعه عجله برای رفتن به نماز جمعه و ترک هر آنچه مانع رسیدن مردم به نماز جمعه می شود یک امر خداوند است ، ادامه داد: ائمه معصومین (سلام الله علیهم) بر آنها) نیز کنار بگذارید. آنها اجازه اقامه نماز جمعه را نداشتند ، اما در نماز جمعه شرکت کردند.

خطیب جمعه سلطانیه به احترام 18 سالگی بحث و جدل سالروز تبلیغ امام و ولایت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز عید غدیر ، به اهمیت این روز اشاره کرد و افزود: در معنای ولایت و امام همین بس که خداوند به پیامبر هشدار می دهد. از اسلام که اگر امیرلامین او به امام علی (ع) خیانت نکرد ، رسالت خدا را انجام نداد و در حقیقت پایان رسالت پیامبر به تحویل حضانت و امام به فرمانده علی م faithfulمن (علیه السلام) بستگی دارد.

وی با تأکید بر اینکه جشن های عادی نباید برای بزرگداشت غدیر کافی باشد ، اما طبق فرموده پیامبر در خطبه گدیر ، داستان گدیر باید حتی برای فرزندان پیام گادیر به مردم منتقل شود ، گفت: پذیرش و مرکزیت و شیوه زندگی علوی پیام گادیر است.

حسینی نسب به سالگرد کاپیتولاسیون در 23 آگوست 1964 در ایران اشاره کرد و گفت که با این مصوبه ، برای هر جنایتی در ایران به شهروندان آمریکایی مصونیت داده می شود و دادگاه های ایران حق محاکمه آنها را ندارند ، افزود: “این وابستگی حالت نهایی است. “پهلوی ملت ایران را در برابر ایالات متحده تحقیر کرد.

بیشتر بخوانید  آسمان 26 استان برفی و بارانی بود

آخر پیام / 73002 / ق


دیدگاهتان را بنویسید