دولت بودجه ای برای رتبه بندی معلمان قول داده است


دولت بودجه ای برای رتبه بندی معلمان قول داده است

محمدرضا احمدی ، عضو کمیته آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس ، در مورد نامه اخیر دولت به مجلس مبنی بر عدم وجود بودجه برای رتبه بندی اظهار داشت: برای ساعت های زیادی. “و گاهی اوقات کمیته آموزش تا سه نوبت در روز کار می کند تا به پایان برسد ؛ آقای نوبخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه ، قول داده است که لایحه رتبه بندی معلمان را اجرا کرده و بودجه آن را تأمین کند.

وی افزود: بودجه رتبه بندی معلمان در ابتدا 15000 میلیارد تن بود که مجلس آن را در لایحه بودجه قرار داد و حتی آقای نوباخت ، رئیس برنامه و سازمان بودجه ، به صراحت اعلام کرد که من اجرای این برنامه را تضمین می کنم. رتبه بندی معلمان با بودجه 60،000 میلیارد تن. “در همین حال ، نوبخت در یک پخش مستقیم توسط آقای منادی ، رئیس کمیته آموزش ، اعلام کرد که اگر می خواهد رتبه بندی بودجه بیشتری داشته باشد ، آنها را ارائه می دهد ، اما روزی که قرار بود رتبه معلمان در صحن علنی ارائه شود ، او نامه ای به آقای کلیباف ، مبنی بر اینکه دولت بودجه ای برای اجرای رتبه بندی معلمان ندارد ، اما دولت بودجه ای را برای همه چیز اختصاص می دهد و ما بی توجهی به رتبه معلمان را نمی پذیریم.

احمدی گفت: “دولت در نامه خود به مجلس در مورد رتبه بندی معلمان ، به صراحت اعلام کرده است که به طور کلی بودجه ای در این زمینه ارائه نمی کند و اگر مشخص باشد که دولت شیطنت می کند ، نمی تواند این کار را انجام دهد. ما زمانی معیشتی را شاهد بودیم که دولت در ابتدا اعلام می کرد که ما منابع نداریم ، اما وقتی پارلمان این منابع را مشخص می کند ، قوه مجریه اعلام می کند که ما منابع داریم ، اما چرا این کار به نام مجلس تمام می شود و خود دولت آن را اجرا می کند ، اما مجلس؟ اعتراض کرد زیرا هدف ما بهبود معیشت مردم بود.

بیشتر بخوانید  ساعت کاری در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرده است

نماینده رشت در مجلس گفت: دولت بارها شعار داده است که باید موقعیت و منزلت معلمان حفظ شود و بهتر است دولت رتبه بندی معلمان را پس از 15 سال اعمال کند.

وی گفت: مجلس منتظر رتبه بندی کامل معلمان است و ما آن را دنبال می کنیم و به نظر می رسد دولت برنامه ریزی کرده است تا معلمان دولت بودجه لازم برای اجرای آن را در اختیار مجلس قرار ندهد. “

دیدگاهتان را بنویسید