دولت برای تحت فشار قرار دادن دولت بعدی از رتبه بندی معلمان سال 1992 چشم پوشی می کند / شباهت حقوق معلمان با اساتید


بهروز محبی نجم آبادی ، عضو کمیته برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی آژانس فارس در مورد اعتبارات رتبه بندی معلمان وی گفت: رتبه بندی معلمان از سال 92 به عنوان یک تعهد قانونی دولت تلقی می شود اما متأسفانه وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل که آنها به تأخیر افتادند ، اما مجلس یازدهم اصرار داشت که رتبه 1400 معلم را اعمال کند و به همین دلیل بودجه اجرا در بودجه سالانه دیده شد.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مصاحبه ای انجام داد و گفت معلمان می توانند 80 درصد حقوق اساتید را دریافت کنند در حالی که دولت حقوق اساتید دانشگاه را دو برابر کرده اما متأسفانه دولت این س askedال را پرسید “او پاسخ نداد که چرا دولت از تعهدات قانونی خود برای رتبه بندی معلمان در سالهایی که فروش نفت زیاد بود و درآمد کشور زیاد بود ، غافل شد.

عضو کمیته برنامه و بودجه مجلس گفت: یکسان سازی حقوق بازنشستگان نیز در جریان برنامه ششم بود ، اما دولت حسن روحانی به تعهد خود در این زمینه عمل نکرده است ، اما به نظر می رسد همه این موارد در وضعیتی که دولت در اواخر عمر خود به سر می برد. و اجرای آن بر دوش دولت آینده است.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  از چشمه معدنی گراوان چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید