دولت ایالات متحده 14 شرکت چینی را به لیست سیاه خود اضافه کرده است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل شده دو منبع مطلع دولت ایالات متحده الجزیره به رویترز گفتند که “جو بایدنقرار است اوایل روز باشد جمعه بیش از 10 شرکت چینی را به لیست سیاه خود اضافه کنید.

دولت آمریكا ادعا می كند دلیل این اقدام تخلف است او ادعا کرد حقوق بشر و عملیات پیشرفته اطلاعاتی و نظارتی در منطقه s کیانگ این کشور چین است.

یک منبع آگاه در وزارت بازرگانی ایالات متحده نیز گفت که این وزارتخانه در نظر دارد 14 شرکت چینی را شامل شود. مسسات اضافه کردن به سو abuse استفاده ادعایی در s کیانگ آنها متهم می شوند.

سفارت چین در واشنگتن هنوز هم در این مربوط به وی اظهار نظری نکرد.

ماهیت شرکت های چینی فوق هنوز ناشناخته است. شرکت ها و در سایر نقاط جهان ، روز تعیین شده است جمعه در لیست سیاه قرار گرفت دولت ایالات متحده را اضافه کنید.

این اقدام وزارت بازرگانی ایالات متحده پس از آن انجام شد که واشنگتن از پنج شرکت و نهاد چینی دیگر نام برد. شارژ کردن اجرای سیاست “کار اجباری” در غربی ترین منطقه چین به لیست سیاه شما اضافه شد.

واقعاً افزودن بسیاری از شرکت های چینی به لیست سیاه وزارت بازرگانی ایالات متحده بخشی از تلاش های دولت است بایدن تا او را مسئول و مقصر بدانیم چین متهم به نقض حقوق بشر.

بیشتر بخوانید  ایا مدارس همدان فردا شنبه تعطیل است ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید