دوره نسل آنها در سیرک منافقین


گروه دیگر خبرگزاری فارس: نشست سالانه فرقه تروریستی منافقین روز شنبه با حضور اعضای دموکرات ها و جمهوری خواهان از کنگره آمریکا برگزار شد.

سن کروز سناتور جمهوری خواه ، کوین مک کارتی سخنگوی مجلس نمایندگان جمهوریخواه ، باب منندز رئیس کمیته روابط خارجی مجلس سنای دموکرات ، کوری بروکر ، جین شاهین ، ریک اسکات و جان کورنن ، سناتورهای جمهوری خواه.

استفان هارپر ، نخست وزیر سابق کانادا نیز در سیرک رسانه ای حضور دارد و علیه رئیس جمهور تازه انتخاب شده و دولت هنوز اصلاح نشده وی موضع گرفته است!

لحظات مهمی برای این دوره از تروریست ها در سیرک منافقین وجود دارد:

سیاستمداران غربی ضمن حضور در این جلسات در تلاشند فرقه منافقین تروریستی را به عنوان نماینده ملت ایران به تصویر بکشند ، آنها ضد انقلاب و جریاناتی را اعلام کرده اند ، بنابراین می توان این جلسه را دوره ورشکستگی و شکست علیه ملت ایران دانست. این شکست سنگین از طریق یک سیرک تبلیغاتی.

– حضور مقامات غربی در سیرک منافقین ، شنی ادعا در مورد مبارزه آنها با تروریسم خلاف واقع است ، زیرا طبق اسناد ، دستان میزبان این نشست آغشته به خون بیش از 17000 ایرانی است و ماهیت تروریستی آنها برای جهانیان آشکار شده است.

حضور مقامات ارشد آمریكایی در سیرك منافقین دروغ بودن ادعاها درباره رویكرد تعاملی دولت جدید آمریكا با مردم ایران و شواهد روشنی از حقانیت ایران در بی اعتمادی به ایالات متحده را نشان می دهد.

– حضور مقامات غربی در سیرک منافقین نشان از اصرار آنها بر عدم بلوغ سیاسی و اسباب بازی در دست کسانی است که در آرشیو خود چیزی جز جنایت و قتل ندارند. این حضور نشان می دهد که چرا غربی ها اراده تصمیم گیری در مذاکرات وین را ندارند.

بیشتر بخوانید  صبح خود را با زنجبیل شروع کنید

همراهی مقامات غربی با تروریست های برجسته درسی است برای علاقمندان به تحویل این کشور برای حل و فصل به ایالات متحده. مشکلات ایران هستند. لازم به ذکر است که لایه های پنهان آشکار می شوند افغانستان پس از 20 سال حضور آمریکایی پر از بحران و عدم اطمینان ، این درس درس دیگری برای علاقه مندان به آمریکا در هفته های اخیر بوده است.

این نشست را می توان بخشی از زنجیره ای از توهمات غربی برای تحت فشار قرار دادن جمهوری اسلامی برای دستیابی به جاه طلبی های خود در مذاکرات وین دانست ، مانند تحریم های جدید ، ناامنی مرزها ، خرابکاری در زیرساخت ها ، ادعاهای ضدایرانی از اوکراین و کانادا و ادعاهای حقوق بشر . علیه رئیس جمهور منتخب و … محافل دیگر که انجام دادن.

– جلسه مذکور را می توان تجمع عاملین نسل کشی دانست که حتی تحت عنوان ادعای نجات ملت ایران و بشریت نمی توانند چهره واقعی خود را پنهان کنند. گروهک تروریستی منافقین اطلاعاتی در مورد قتل 17000 ایرانی دارد. آمریکایی ها از نسل کشی هندی ها و سیاه پوستان در خانه گرفته تا بمباران اتمی ژاپن ، جنگ ویتنام ، کشتار در بالکان و افغانستان و عراق و حمایت از تروریست ها در غرب آسیا و فراتر از آن. کشتن مردم آنها تروریسم اقتصادی و علمی را در لیست سیاه خود دارند.

استفان هارپر نخست وزیر کانادا وی همچنین دولت تروریست را به این جلسه معرفی كرد كه با كشف قبور دسته جمعی كودكان هندی كانادایی ، یك نسل كشی منظم نسل كشی را در كشور وی آشكار كرد.

بیشتر بخوانید  قیمت مرغ ترمز کشید | افزایش قیمت مرغ در بازار کمر مردم را شکست

اکنون این س isال مطرح است که چگونه یک فعال حقوق بشر اروپایی میزبان رویدادها و جلساتی است که توسط متهمان درجه یک برای نقض نسل کشی و حقوق بشر برگزار می شود؟

اروپا باید پاسخگوی این تروریسم و ​​پیامدهای آن برای امنیت جهانی باشد ، عواقبی که مطمئناً شهروندان قاره سبز را تحت تأثیر قرار خواهد داد ، همانطور که داعش کرد و بدون آن جبهه مقاومت در سراسر اروپا امروز صحنه قتل عام های خونین خواهد بود. .

منبع: نورنیوز

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید