دوره عمل فرا رسیده است و همه باید به دولت منتخب کمک کنند


به گزارش گروه سیاسی فارس ، حسن محمالی ، معاون انجمن ایثارگران انقلاب اسلامی ، هنگام استقبال از حماسه بزرگ انتخابات 19 ژوئن 1400 ، در همایش مجازی دبیران استانی انجمن ایثارگران گفت: ” علی رغم اینکه همه عناصر ولایتی کشور برای ملت کار می کردند با این پیروزی شیرین می شدند ، این حماسه در واقع جلوه ای از پیروزی الهی نشان داده شد و نمونه ای از وعده قرآن به “معصومین” تحقق یافت.

محملی با تأکید بر اینکه اکنون بهانه ای قابل قبول برای وفای به وعده های تحت تشکیل کامل دولت سیزدهم نیست ، گفت: “مردم از خلق حماسه انتخاباتی برای تغییر رضایت نشان داده اند و اکنون می دانند که این سه قوه در دست نیروهای استانی و انقلابی. “و گرچه فشار بر مردم برای امرار معاش بسیار زیاد است ، آنها انتظار دارند دولت سیزدهم با کمک نیروهای دیگر گره گشایی کند.

وی گفت: ما پیشکسوتان باید از همه فرصت های حزب ، اتحادیه ، کارکنان ، مردم و … استفاده کنیم. قبل از ملت بزرگ برای خدمت به مردم ، و همه ما باید سخت کار کنیم و در مشاوره و تصمیم گیری یا در عمل و عمل با دولت سیزدهم همکاری کنیم. “به طور طبیعی ، دبیران استانی به عنوان مشاوران استانی قابل اعتماد می توانند در سطح برنامه ریزی بیش از مرکز کار کنند.

وی به دبیران استانی و اعضای جامعه توصیه کرد که خود را باور داشته باشند و افزود: کسانی که واقعاً ظرفیت و صلاحیت دارند باید یک CV به افراد شایسته ارائه دهند و ما به آنها کمک می کنیم تا متناسب با توانایی های خود مسئولیت پذیر باشند. اکنون دوره کار رسمی به پایان رسیده و دوره اقدام و عمل فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید  دولت سیزدهم نباید انتخاب اعضای کابینه خود را به جناح ها محدود کند

وی از دبیران استانی خواست تا برنامه های خلاقانه و راه حل های مناسب و زودپرداز در مورد نیازها و مشکلات هر استان را به دولت جدید ارائه دهند و گفت: لازم است ارتباط موثری بین دبیران و مسئولان استانی دولت جدید برقرار شود . و در این حالت پیشنهادات ممکن است جامع باشد. “خیس باشید و گره بزنید.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید