مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دورهمی بازیگران سریال پایتخت در شب عید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

سریال پایتخت یک سریال ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که در شش فصل از شبکه یک پخش شد. بازیگران این سریال محسن تنابنده، ریما رامینو فر، علیرضا خمسه، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، سلمان خطی، هومن حاجیه عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری هستند.

پایتخت سریال

پایتخت 1 (2011)

فصل اول سریال درباره «خانواده معمولی نقی» است که تصمیم می گیرند از شیرگاه به تهران نقل مکان کنند. اما وقتی وارد پایتخت می شوند با مشکلات زیادی مواجه می شوند…[۱] رئیس می میرد و وراث از تحویل خانه امتناع می ورزند و به همین دلیل مجبور می شوند مدتی را در کامیون ارسطو (احمد مهرانفر) به دلیل مشکلاتی که در تهران با آن مواجه هستند زندگی کنند.

پایتخت 2 (2013)

نگی در ساخت گنبد و تاج گل کار می کند و از طرف محل کارش وظیفه حمل گنبد و تاج گل ها را به روستای کشما با کامیون ارسطو بر عهده دارد. او به همراه خانواده اش به همراه نگهبان به تهران می روند تا گنبد و برج را به صاحبش که در آسایشگاه زندگی می کند نشان دهند و سپس به محل نصب. در این بین اتفاقات بسیار جالبی مانند مسابقه تلفنی، گیر افتادن در رستوران، یدک کشیدن ماشین ماموران شهرداری و عاشق شدن ارسطو در حال رخ دادن است.

بیشتر بخوانید  بایدن فردا به اراضی اشغالی سفر می‌کند

پایتخت 3 (2014)

ارسطو برای سومین بار عاشق شده و قصد دارد عروسی برگزار کند. ناگی که خانه اش را می سازد مراسم را در همان خانه نیمه کاره برگزار می کند و هما میزبان شام است. اوس موسی (مشادی، معمار ساختمان) اصرار دارد که ناگی یک ستون در وسط خانه بگذارد، اما نگی قبول نمی کند. این مراسم بعد از شام نیز برگزار می شود، زمانی که همه در طبقه دوم مشغول بازی و بازی هستند، ساختمان در حال فروریختن است و همه مجروح می شوند. چند هفته از این ماجرا می گذرد و نقی در خانه خواهرش فهیمه زندگی می کند و با ارسطو قهر می کند. بهبود (مهران احمدی) (همسر فهیمه) که جنگلبان است، گفت: برای نجات جان پلنگ مازندرانی از دست شکارچیان، بر اثر اصابت اصابت به لگن جان خود را از دست داد و این داستان را همیشه با آب و تاب تعریف می کند. نقی که مدتی است بیکار است تصمیم می گیرد در مسابقات کشتی پیشکسوتان شرکت کند.

پایتخت 4 (2015)

هما سعادت در انتخابات شورای شهر رای می دهد و هوادارانش در خانه شان تجمع می کنند. همسر چینی ارسطو در سانحه هوایی جان خود را از دست داد که هر روز ارسطو را در کام او تلخ و تلخ می کرد. نگی از همسرش می خواهد که برای ساخت خانه فهیمه (خواهر نگی) اجازه بگیرد، اما او فکر می کند که این اشتباه است و پول هدر نمی رود. نگی به اتفاق خویشاوندانش و با کمک آوسا موسی سر کار رفت و مخفیانه خانه فهیمه را ساخت و مصالحی را در راه آورد. …

بیشتر بخوانید  احتمال آزادسازی ذخایر مسدود شده پول افغانی در آمریکا

پایتخت 5 (1397)

ارسطو یک کامیون می خرد و خانواده را بیرون می برد تا هویج بستنی بخورند، اما وسط ماشین به چپ می پیچد و در آب می افتد. خانواده نقی معمولی در این حادثه به شدت مجروح شدند و نقی در این مورد با ارسطو قطع رابطه کرد. او آنها را به ترکیه می برد تا بعد از حادثه روحیه خانواده را تغییر دهد. در این وسط نقی با ارسطو روبرو می شود و درگیری لفظی بین آن دو پیش می آید اما بعد صلح می کنند. در ترکیه سوار بالون می شوند. مسئول مدیریت بادکنک به دلیل مصرف الکل دچار سکته می شود و منجر به مرگ می شود. سپس بالون آنها را به سوریه و جبهه داعش می برد.

پایتخت 6 (1399)

داستان سریال «پایتخت 6» با مرگ بابا پنجعلی و اهدای اعضای بدنش آغاز می شود، فریبا پس از سال ها به ایران بازمی گردد، اما ماجراهایی دارد که فهیمه را از همسرش دلسرد می کند. بهبودی در این فصل سندرم دست بیقرار است. بهتاس که در فصل 5 هم آس و هم سگ بیکار بود حالا دروازه بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده و به پیتر فوتبالیست چک علاقه مند است. همسر هما نقی هم روزنامه نگار شد. ارسطو ناخواسته با شخصی به نام کاووس وارد یک داروخانه می شود و از مسلسلی که توسط یکی از نمایندگان مجلس اداره می شود برای حمل مواد مخدر استفاده می کند.


بیشتر بخوانید  فیلم/ طرح صیانت از حقوق کاربران به کجا رسید؟

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *