دوربین های یک فیلم مستند در میان طالبان


دوربین های یک فیلم مستند در میان طالبان

مستند «زندگی در میان پرچم های نظامی» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن اسلام زاده ، جمعه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی پرس تی وی ، دوربین این مستند قلب مردم افغانستان را لمس کرد و سعی کرد واقعیت های کمتر دیده شده را از قلب مردم آن کشور ، در میان طالبان ، به تصویر بکشد.
اسلام زاده در خلال این مستند ، به حضور و نقش گروهها و مكاتب مختلف فكری كه پرچم را در افغانستان برافراشته اند ، پرداخته و افرادی را كه زیر پرچم این پرچمها یك كاری انجام می دهند ، معرفی می كند: مبارزه بین آنها.
محسن اسلام زاده پیش از این “فقط در میان طالبان” را در سال 2014 ساخته و “زندگی بین پرچم های نظامی” دومین مستند روشنگرانه او درباره طالبان در افغانستان است.
وی در این مستند علاوه بر طالبان ، حضور داعش را در افغانستان بحران زده ارائه می دهد.
تولید زندگی بین پرچم های نظامی در سال 1997 آغاز شد ، 19 ماه به طول انجامید و اسلام زاده و گروهش 32 روز را صرف فیلمبرداری و گفتگو با نیروهای دولتی ، طالبان و … بین گروههای مختلف در مناطق خطرناک کشور کردند. آنها پرداخت کردند.
این مستند در چهار استان سرپل ، یوزدجان ، فاریاب و بادگیس فیلمبرداری شده است. اما بیشتر صحنه ها مربوط به فاریاب است.
سایر عناصر مستند زندگی بین پرچم های جنگ عبارتند از: محقق: سید حسام رضوی ، فیلمنامه نویس: فرید دغاغله ، عکاسان: مهدی خوش نژاد و محسن اسلام زاده ، تدوینگر: فرید داغاغله ، طراحی و آهنگسازی صدا: محمد حسین فرابیمی و ابراهیمی. مجری این مستند همچنین فرهنگسرای میساغ است.
مستند “زندگی بین پرچم های جنگ” ضمن پخش گفتگوی پرس تی وی و محسن اسلام زاده درباره کار وی ، جمعه ساعت 19:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و شنبه پخش می شود. 3 صبح ، 12 و 11:30 بعد از ظهر ، یکشنبه ساعت 6 و 6 بعدازظهر و دوشنبه ساعت 8 شب.
مدت زمان این برنامه 70 دقیقه است.

بیشتر بخوانید  زمان پخش فینال عصرجدید اعلام شد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید