دورانم در بایرن مونیخ تمام شده بود/ کیفیت آنها آنقدر بالاست که به یک ۹ کلاسیک نیاز ندارند

به گزارش مجله خبری نگار/طرفداری: دوران پرافتخار روبرت لواندوفسکی پس از هشت سال در بایرن مونیخ پایان یافت و او پس از کش‌وقوس‌های فراوان با انتقالی ۴۵ میلیون یورویی به بارسلونا پیوست.

فرایند انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا پر از جنجال بود و او بار‌ها به‌طور علنی از نارضایتی‌اش از حضور در بایرن مونیخ و میلش برای پیوستن به بارسا صحبت کرد. این رفتار‌های لواندوفسکی، بسیاری از هواداران بایرن مونیخ را ناراحت کرد و خودش هم قبول دارد که صحبت‌هایش باعث رنجش طرفداران تیم پیشینش شده است.

روبرت لواندوفسکی در مصاحبه با کری هاو از اشپورت آینس در خصوص اختلافاتش با یولیان ناگلزمان، طعنه کینگزلی کومان و وضعیت خط حمله بایرن مونیخ در غیاب خودش صحبت کرد.

یکی از دلایل ناراحتی باواریایی‌ها از این گلزن لهستانی، صحبت‌های او درباره نارضایتی‌اش در بایرن مونیخ بود.

لواندوفسکی گفته بود دورانش در بایرن مونیخ به سرآمده و خودش از این بابت از هواداران مونیخی‌ها عذرخواهی کرد:

می‌دانم که هواداران بایرن خیلی ناراحت شدند. می‌توانستم درکشان کنم و الان فقط می‌توانم بابت آن اظهارات عذرخواهی می‌کنم. در آن زمان خیلی مهم بود که اعلام کنم آماده انتقال دیگری هستم و این برای من ضروری بود. در نهایت همه ما انسان هستیم. پس از ۱۲ سال در آلمان، برایم مشخص شده بود که کار من دیگر این‌جا تمام شده. می‌خواستم این را علنی کنم، چون موافقت بایرن مونیخ برای فروختن من در این برهه نمی‌توانست ساده باشد. این شرایط برای تمام کسانی که دخیل بودند، مشکل بود و باید بهترین راه‌حل را می‌یافتیم.

لواندوفسکی در واکنش به صحبت کینگزلی کومان درباره بهترین بودن کریم بنزما گفت:

بیشتر بخوانید  مهمترین مواد شیمیایی رسوب زدا در صنعت تصفیه آب و فاضلاب

بله، این را خواندم، اما البته کینگزلی باید می‌گفت هنوز هم کنار بنزما در فرانسه بازی می‌کند (خنده)! این را جدا بگویم که فقط به خودم و تیمم اهمیت می‌دهم، نه به دیگران.

گفته می‌شد یکی از دلایل جدایی لواندوفسکی از بایرن مونیخ، اختلاف عقیده او با یولیان ناگلزمان بوده است. مهاجم جدید بارسلونا این موضوع را تایید کرد:

همیشه رابطه‌ای شفاف با مربی داشتم. هرکسی که مرا بشناسد، می‌داند من درباره چیز‌هایی که در ذهنم هست، خیلی صریح صحبت می‌کنم. من به ناگلزمان نظرم را گفتم و فکر می‌کنم در نهایت او درک بهتری نسبت به من به‌دست آورد. این را اضافه کنم هیچ مشکل شخصی با او نداشتم و هرگز در جمع و در رسانه‌ها از خودش یا تاکتیک‌هایش انتقاد نکردم. ما با یک‌دیگر خیلی صحبت می‌کردیم و رابطه نزدیکی داشتیم. شما قرار نیست همیشه در زمین با سرمربی موافق باشید و این بخشی از بازی است. هرگز چیز بدی درباره یولیان یا به خود یولیان نگفتم. می‌دانم او به عنوان یک سرمربی پتانسیل بالایی دارد. او قطعا قهرمانی‌ها و افتخارات بیش‌تری کسب خواهد کرد.

لواندوفسکی شک ندارد غیابش در مونیخ حس نخواهد شد و به تمجید از سطح این تیم پرداخت:

بایرن یکی از بهترین تیم‌های اروپا می‌ماند. این را می‌توانید از اولین بازی‌های فصل بفهمید. شکی ندارم آن‌ها بدون من گل‌های زیادی خواهند زد. مطمئنم دیگر بازیکنان نسبت به فصول گذشته گل‌های بیش‌تری می‌زنند. آن‌ها بسیار منعطف هستند و به قدری کیفیت دارند که به یک ۹ کلاسیک نیازی نداشته باشند.

ستاره سابق بایرن مونیخ هم‌چنان این باشگاه را خیلی دوست دارد:

بیشتر بخوانید  عروس ارواح؛ دزدیدن جسد دختر جوان از داخل قبر برای ازدواج

در مونیخ دل‌تنگ خیلی چیز‌ها می‌شوم؛ باشگاه، هواداران و مهم‌تر از همه جو داخل رختکن بایرن. دل‌تنگ می‌شوم، اما نگاهم به آینده است و الان زمان شروع کردن یک فصل جدید فرا رسیده. هیچ‌کس و هیچ‌چیز نمی‌تواند آن‌چه‌که طی این هشت سال تجربه کردیم را از ما بگیرد. وقتی به زدن پنج گل مقابل وولفسبورگ یا ۴۱ گل بوندسلیگایی یا شش‌گانه با فلیک فکر می‌کنم، می‌فهمم که لحظاتی فوق‌العاده را تجربه کرده‌ام.

دیدگاهتان را بنویسید