دودکش در آخرین روزهای عکس ها سلفی می گیرد


دودکش 2 که هنوز مشخص نیست ، فصل دوم سریال دودکش یا فصل سوم است که به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

طبق گزارش ها صبحگاه، گروهی از بازیگران این مجموعه در پشت صحنه و در حالی که در حال استراحت بودند سلفی گرفتند و اکنون این عکس در فضای مجازی منتشر شده است.

بازیگران در روزهای آخر عکس ها سلفی گرفتند.

چرا سری جدید دودکش و نه سری سوم؟

زینب تقوایی ، تهیه کننده اثر ، توضیح داد که چرا این سریال به دلیل تولید سریال پادری به عنوان سری دوم و نه سری سوم ارائه شد:

«نویسنده اثر در سریال حضور ندارد و سازنده سریال مالک آن است. یک کار و همه سریال هایی که به فصول بعدی می رسند معمولاً یک خالق دارند که سازنده آن به عنوان خالق سریال شناخته می شود.

مسئله این است که بهتر است دودکش 2 از ابتدا ساخته شود ، زیرا تمیزتر از آب است. اما به طور کلی ، من فکر می کنم سریال دودکش جذابیت هایی دارد که می تواند مخاطبان را به تلویزیون برگرداند. از نظر ساختار نیز سعی کردیم فصل دوم را به فصل اول نزدیک کنیم.

ما فصل دوم این سریال را انجام دادیم ، با نگاه به فصل اول و هیچ نظری از “پدری” نداشتیم ، این را می توان در سریال های خارجی مشاهده کرد که اسفناج را از یک سریال با استقبال خوب تولید می کنند. در واقع می توان گفت که “پدر” محفظه فصل اول “دودکش” بود و همین امر نیز مخاطب را گمراه کرد و آنها فکر کردند که “پدر” فصل دوم سریال است. »

بیشتر بخوانید  رقم دقیق حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ مشخص شد

اما گفته می شود دلیل این نامگذاری به این دلیل است که فصل دوم سریال با نام Padri ساخته شده و توسط شخص دیگری تولید شده است و زینب تقوا اجازه نداده است که دودکش به نام سری دوم نامگذاری شود. حالا که آنها چند سال بعد به این سریال بازگشته اند ، گویی که فصل دوم ساخته نشده است ، آنها این سریال را به عنوان سری دوم اعلام کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید