مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دهک اقتصادی خانواده و علت عدم دریافت یارانه خود را در این سامانه ببینید

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

همانطور که در اطلاعیه وزارت کار آمده است، فرصت‌های جدیدی به سامانه اعتراضی یارانه‌ای موسوم به «حمایت» اضافه شده است که شامل امکان بصیرت اقتصادی ده‌ها خانوار و علت عدم دریافت یارانه است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه ای در خصوص امکان سامانه جدید گزارش دهی از طریق کارت بانکی خانوار، اطلاعات خودرو و درآمد اعلام کرد، هموطنانی که قبلاً برای بازنگری عشر خانوار اقدام کرده اند، می توانند از این پس مشاهده کنند. سابقه نتایج تحقیقات، درخواست برای بررسی مجدد بررسی اطلاعات هر بخش.

در سامانه جدید «حمایت» که با آدرس اینترنتی hemaiat.mcls.gov.ir فعال است، دارنده هر خانوار می تواند عشر اقتصادی خانوار و توضیحاتی درباره دلایل دریافت یا عدم دریافت یارانه را مشاهده کند. به عنوان نام اعضای خانواده خود. همچنین امکان مشاهده اطلاعات کارت شناسایی اقتصادی خانوار در 3 قسمت اطلاعات خرید کارت بانکی، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد به صورت جداگانه و جداگانه وجود دارد و کاربرانی که درخواست مشاهده این اطلاعات را دارند می توانند در مراحل جداگانه درخواست خود را ارسال کنند. یادداشت مخصوص.

از دیگر ویژگی های این سامانه ارائه توضیحات واضح و تکمیلی در مراحل مختلف در خصوص منبع داده ها و علت خطاهای احتمالی از نظر کاربر با پیش بینی امکان ثبت شرایط خاص مانند بیماران خاص و یا افراد دارای معلولیت است. در قسمت ثبت درخواست های بررسی و البته استانداردهای امنیتی به منظور حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات کاربران کاملا رعایت می شود.

بیشتر بخوانید  کاهش آلودگی هوا در نیمه غربی کشور | ورود موج جدید بارندگی از چهارشنبه | پایتخت همچنان در حد هشدار نارنجی | هوا هفته آینده زمستانی می شود

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه این اطلاعیه از هموطنانی که پیش از این برای بازنگری ده خانوار اقدام کرده اند دعوت کرد تا نتایج بررسی را بر اساس اطلاعات به روز شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی زیر مراجعه کنند. وب سایت hemajat.mcls.gov.ir. با این توضیح که برای خدمت رسانی بهتر به دارندگان خانوارهایی که آخرین رقم کد ملی آنها زوج است در روزهای زوج و دارندگان خانوارهایی که آخرین رقم کد ملی آنها عدد فرد است می توانند به این سایت مراجعه کنند. در روزهای فرد

سایر هموطنان می توانند برای مشاهده اطلاعات عشریه، شناسنامه و درخواست بررسی ثبت نام بدون محدودیت زمانی به سامانه همایات مراجعه کنند.

همانطور که در اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمده است، لازم به ذکر است سامانه ای که پیش از این فعال بود تنها می توانست درخواست بررسی کلی شناسایی اقتصادی خانوار را دریافت کند. بدون رجوع به زیرمجموعه مورد نظر، ضمن اینکه در سامانه جدید «پشتیبانی» مردم می تواند اعتراض خود را نسبت به هر بخش از داده ها مانند اطلاعات خودرو، اطلاعات تراکنش های بانکی و … ثبت کند.

ثبت نام بازماندگان یارانه ای چگونه پیش می رود؟

سامانه «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به نشانی mi.gov.ir برای ثبت نام بازماندگان یارانه ای خدمت می کند.

ورود به این سامانه با شماره تماس و ارائه کد ملی امکان پذیر است.

در صورتی که افراد مشمول پرداخت یارانه باشند، این سامانه به صورت خودکار یارانه گیرنده را شناسایی می کند و پنجره ثبت نام برای آن افراد باز نمی شود.

بیشتر بخوانید  سفر مجازی به قلعه کلاوکان

همچنین در صورتی که سامانه فردی واجد شرایط دریافت یارانه را شناسایی کند و نیازی به ثبت نام جدید نباشد، پیامی با محتوای زیر نمایش داده می شود: «با توجه به اینکه به عشر اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و اجتماعی اعتراض دارید. رفاه در اردیبهشت لطفا به وب سایت hemaiat.mcls.gov و وزارتخانه مذکور مراجعه کنید.

به این ترتیب کسانی که به عشریه و مبلغ پرداختی اعتراض دارند می توانند با سامانه «پشتیبانی» وزارت کار به آدرس فوق تماس گرفته و درخواست خود را برای بررسی عشر اعلام کنند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *