دهکده المپیک در فارس احداث می‌شود



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، سید حمید سجادی در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در سالن ورزشی شهید دوستایب شیراز برگزار شد، با تشکر از مدیران فدراسیون بدمینتون برای برگزاری منظم مسابقات، استان فارس میزبان و میزبان این رویداد بین المللی است.

وی به سفر شایسته استان فارس اشاره کرد و گفت: امیدوارم این سفر ادامه داشته باشد چرا که استان فارس میزبان میهمانان خارجی است که در این دوره از مسابقات شرکت می کنند و همواره در ورزش کشور می درخشد و پیشرو بود. ورزش کشور».

وی استان فارس را یکی از برترین های کشور از نظر تیم ملی و کاروان های ورزشی عنوان کرد و ادامه داد: نام استان فارس همواره مایه مباهات و چشم و چراغ ورزش کشور در عرصه بین المللی بوده و نام استان فارس. قهرمانانه می درخشد.”

وزیر ورزش و جوانان گفت: در استان فارس از سردترین تا گرم ترین نقطه 40 درجه اختلاف دما وجود دارد که نشان می دهد این استان دارای امتیازات ارزشمندی است و امروز امیدواریم بتوانیم المپیکی بسازیم. دهکده ای در نه سال با تفکری خاص و تلاشی ویژه.” برای ساختن راه دور در افتخار استان و مدال های المپیک و بازی های آسیایی فارس.

وی افزود: یکی از دغدغه های رئیس جمهور ورزش همگانی و ورزش بانوان است چرا که معتقدند مادران فردا باید امروز ورزش واقعی داشته باشند و ورزش بانوان جمهوری اسلامی ایران باید به خودکفایی برسد که هر روز ورزشکاران بیشتر می شوند. مطالبه. .

بیشتر بخوانید  دوناروما رسماً به پاری سن ژرمن پیوست / عکس

در این مراسم استاندار فارس با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: شیراز برای سومین بار میزبان این مسابقات است و امیدواریم در سال های آینده نیز میزبان باشیم.

محمدهادی ایمانیه ادامه داد: در چارچوب تاج میزبان 16 کشور هستیم که نشان دهنده اهمیت این مسابقات است و امیدواریم در سال آینده شاهد حضور ورزشکاران بیشتری در این مسابقات باشیم.


دیدگاهتان را بنویسید