دنیز ایشین بازیگر (ایرم اورهان) در سریال Masumijet


عکس و بیوگرافی دنیز ایسین بازیگر ترکیه ای

دنیز ایشین در زمینه بازیگری و مدل تبلیغاتی فعالیت می کند. دنیز ایشین در 27 ژوئن 1971 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و تنها یک برادر دارد.
Deniz Isın متولد 27 ژوئن 1992 در ازمیر ترکیه است و تنها یک برادر دارد.پدر، مادر و برادر او رنگ و موی تیره دارند و تنها اعضای خانواده هستند که رنگ پوست روشن و چشمان رنگی دارند. در کودکی خجالتی، ساکت و کمی ترسو بود، دوست داشت در خانه آنها خوش بگذراند، زیرا علاقه زیادی به یادآوری دوران جوانی و ازدواج پدر و مادرش داشت.

نام: Deniz Isın
متولد: 28 می 1992 در استانبول
محل تولد: ازمیر
محل زندگی: استانبول
ملیت: ترکیه
حرفه: بازیگری و مدلینگ
قد: 169 سانتی متر
وزن: 54 کیلوگرم


عکس از دنیز ایشینا


ترس از تئاتر برای آشکار شدن استعداد دنیز ایشین

زمانی که دبیرستان بود، وقتی به باشگاه تئاتر مدرسه می رفت، وقتی مردم را روی صحنه می دید استرس زیادی به او وارد می شد و نمی توانست تصور کند چگونه این کار را انجام می دهند. او به اشتراک گذاشت و توجه بسیاری را به خود جلب کرد که در نتیجه به استعداد خود در تقلید و نقش آفرینی پی برد.

از دانشگاه تا دوره تئاتر دنیز ایشین

دنیز ایشین پس از فارغ التحصیلی به عنوان مهندس شیمی، تحصیلات تکمیلی خود را در رشته مهندسی مواد و متالورژی ادامه داد، سپس به استانبول رفت و دو سال را در آکادمی تئاتر Sakhnetoza در ازمیر و یک سال را در استانبول گذراند. بازیگری را گذراند.

بیشتر بخوانید  سقوط بازار‌ها در 4 هفته متوالی

از تئاتر تا دوربین دنیز ایشین

دنیس در سال 2017 در سن 25 سالگی پس از شرکت در کلاس های بازیگری با نمایش “لیسیستراتا” روی صحنه رفت و سپس در تئاتر “نمی توانی آن را با خودت ببری” نقش آلیس را بازی کرد. او به عنوان مهندس در یک شرکت کار می کرد. او متوجه شد که دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد، بنابراین دنیز بدون اطلاع خانواده اش استعفا داد، در چندین آگهی تبلیغاتی ظاهر شد و به گفته خودش، به دنبال عشق واقعی خود، به طور دقیق تر بازیگری، ادامه داد.


(دنیز ایسین) بازیگر ترک

دنیز ایشین در سال 2019 در سن 27 سالگی با سریال Her ierde sen (Her ierde sen) و با بازی خوب و چهره جذابش برای اولین بار مقابل دوربین ها توسط بینندگان شناخته شد.
دنیز ایشین اخیرا در سریال Masumijet نقش ایرم اورهان را بازی کرده است.

باید بخوانید:

اوج شهرت دنیس ایشین

حضور او در سریال “در روزهای خوب در روزهای بد” (iii gunde kotu gunde) مورد توجه قرار گرفت، او با سریال ihd، دختر سفیر 2019 و innocence 2021 به شهرت رسید.


از نفلیک تا موزیک ویدیو

دنیز اشان در سال 2019 با سریال پرطرفدار ترکی Atiie، یکی از سریال های ترکی اصیل شبکه نفلک با بازیگرانی چون برنات سات و هازال تورسان ظاهر شد. در سال 2020 او همچنین در موزیک ویدیوی خواننده مشهور مورات بوز بازی کرد.


بیوگرافی (دنیز ایسین) بازیگر ترکیه ای

روابط عاطفی دنیز ایشینا

ارتباط عاطفی این بازیگر چندان مشخص نیست و زیاد در این مورد صحبت نمی کند، اما می توان حدس زد که تنهاست و در حال حاضر با هیچکس رابطه عاطفی ندارد. وقتی حالم خوب نیست با دوستان غصه می خورم چون اگر ۱۰ دقیقه در مورد مشکلاتمان صحبت کنیم نیم ساعت بخندیم و بازی را مسخره کنیم، احساس خوبی دارم و تمام انرژی های منفی را از بین می برم، بازی با گربه ام واتسون. و من ژانر کمدی را خیلی دوست دارم در پروژه هایی با ژانر کمدی آزاد و دلپذیر هستند اما متاسفانه در ترکیه کمدی را فقط متعلق به مردان می دانند در حالی که زنان قوی و شجاع در کارهای کمدی عالی هستند. من از تفکیک جنسیتی راضی نیستم.

بیشتر بخوانید  درباره آلفردو پاچینو چه می دانید؟

باید بخوانید:

برنامه های دنیز ایشین برای آینده

نوشتن فیلمنامه، بازی در موزیکال یا حتی کارگردانی از برنامه های آینده من است، بازیگری بزرگ ترین آرزوی من بود و به آرزوهای دیگرم در تمام مراحلش خواهم رسید.


 دنیز ایشین بازیگر ترکیه ای


از ته دل لبخند بزن
لبخندهای صمیمی و صمیمانه مردان جلب توجه می کند، برای من داشتن دستانی مهربان بسیار مهم است.


مورد علاقه او
در بین شهرهای دنیا من آمستردام را خیلی دوست دارم و در شهرهای ترکیه ازمیر را خیلی دوست دارم، فکر می کنم رقص کثیف عشق را به بهترین شکل ممکن تعریف کرد و خیلی روی من تأثیر گذاشت.


دیدگاهتان را بنویسید