دمشق: جامعه جهانی در جنایت اسرائیل و تروریست ها در سوریه شریک است


به گزارش گروه بین الملل آژانس فارس ، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حملات امروز رژیم صهیونیستی به استان حمص (+) ، با تأکید بر اینکه از حق خود برای دفاع از سرزمین ، ملت و حاکمیت خود استفاده خواهد کرد.

دمشق در بیانیه ای اعلام کرد که همزمان با حملات تروریستی به ریف حلب و قطع آب در استان الحساکای ترکیه همزمان با حملات جاری صهیونیستها همزمان با اجرای استراتژیهای توطئه آمیز ژئوپلیتیکی علیه سوریه.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانادر این بیانیه آمده است: این تجاوز به دلیل موضع اصولی سوریه است ، به ویژه در مورد مبارزه با تروریسم و ​​مزدوران آن در منطقه.

در این بیانیه آمده است: “تصادفی نیست که تروریست ها همزمان با رژیم صهیونیستی حملات خود را به مناطق مختلف سوریه آغاز کرده اند.”

بر اساس این بیانیه ، ادامه اقدامات تروریستی در منطقه توسط رژیم صهیونیستی ، بدون حمایت دولت های مختلف آمریکا و غرب و کلاه لبه دار مقصر دانستن جنایات این رژیم امکان پذیر نیست.

دمشق در ادامه گفت كه رژیم صهیونیستی یقین دارد كه در برابر جنایات خود هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت و اتهامات و دروغ هایی را مطرح می كند و همچنین این كشورها در تلاشند تا مسئولیت های خود را در تروریسم دولتی و پشتیبانی از تروریست ها پنهان كنند.

وزارت امور خارجه سوریه خاطرنشان کرد: بی توجهی به جنایات رژیم صهیونیستی توسط اعضای جامعه جهانی ، این اعضا را در جنایات آن رژیم و تروریست های داعش شریک می کند و جبهه النصره بودن.

سرانجام ، سوریه از شورای امنیت خواست تا حمله اسرائیل را محکوم کرده و برای جلوگیری از آن اقدام کند.

بیشتر بخوانید  کشم چند ساعت فاصله دارد

صبح روز چهارشنبه ، خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد که رژیم صهیونیستی به منطقه ای در جنوب حلب حمله کرده و پدافند هوایی این کشور تجاوزات رژیم صهیونیستی را دفع کرده است.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید