دلیل کمبود آب در خوزستان بی احتیاطی دولت است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های مهرریز از جمعه این هفته با گرامیداشت هفته احیای نماز جمعه اظهار داشت: دلیل اینکه استان خوزستان با کمبود آب روبرو است بی احتیاطی دولت است و سوال این است که چرا آنها زودتر به کمک این استان نیامده اند؟ ، در حالی که اکنون آب رسانی به شهرها و روستاهای این استان با یک خط انتقال 9 کیلومتری فراهم شده است.

محی الدینی ادامه داد: معاون اول رئیس جمهور باید زودتر به استان خوزستان سفر می کرد و باید مدتها پیش در فکر جبران کمبود آب در استان خوزستان بود تا برخی از ضدانقلاب از این بی تدبیری سو takeاستفاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه وجود نماز جمعه باعث بصیرت و آگاهی می شود ، افزود: این حضورها برنامه های دشمن را بر هم می زند و کمر آنها را می شکند و قطعاً حضور مداوم مسئولان در نماز جمعه می تواند مشکلات شهرستان مهریز را برطرف کند.

امام جمعه مهریزاد در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه کار دولت روحانی طی دو هفته به پایان خواهد رسید ، اظهار داشت: مردم ایران از دولتی که شعار آن انقلاب ، رفع محرومیت و مبارزه با فساد است خواستار به حقوق دهقانان فقیر و کم درآمد احترام بگذارید. ذینفع را در دستور کار قرار دهید.

محی الدینی با بیان اینکه دشمن قصد داشت غدیر را فراموش کند ، افزود: “با تشویق زودهنگام محرم و ایجاد ایستگاه های صلواتی در تلاش است تا عید غدیر در فضای مجازی و فضای عمومی کاهش یابد و ما نباید اجازه دهیم این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید  نمایشگاه تراکنش؛ فرصتی مغتنم برای انتقال تجربیات مفید فعالان کسب و کارها

وی با بیان اینکه ما بهترین روزها را برای برگزاری جشن داریم تا 25 ذی الحجه اظهار داشت: عید غدیر از 18 ذی الحجه شروع می شود ، پس بیستمین ماه این ماه میلاد امام موسی کاظم (ع) است ، 24 ذی الحجه روز مباهله به عنوان سندی برای حقانیت. وی شیعه است و 25 دحم الحجه نیز روز نزول آیه “هال آتی” به احترام حضرت زهرا و امیرالمومنین است که باید از همه آنها تجلیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید