دلیل مرد تهرانی برای کشتن همسرش: سرش در گوشی بود!



به گزارش سلام نو، ایران نوشت: ساعت 18:30 روز سه شنبه 15 اردیبهشت ماه ماموران کلانتری 160 خزانه در تماس با بازپرس جنایی از قتل زنی جوان در منزلش خبر دادند.

تیم جنایی با ورود به صحنه با جسد زنی 32 ساله روی پله های منتهی به پشت بام مواجه شدند. گفته می شود مقتول به همراه دختر، دو پسر و همسرش در آن خانه زندگی می کردند، اما روز حادثه وقتی فرزندانش به خانه بازگشتند و متوجه شدند مادرشان در خانه نیست، با سلول مادر تماس گرفتند. تلفن از پله ها بالا رفتند و با جسد مادرشان روبرو شدند.

تحقیقات میدانی نشان داد مقتول مدتی است با شوهرش که در کارواش کار می کند درگیر و درگیری بوده است.

همسر همسایه نیز در تحقیقات گفت: مقتول و شوهرش همیشه در حال دعوا بودند و ساعت 12 بود که دوباره درگیری آنها را شنیدم. این مشاجره نیم ساعت طول کشید و بعد تمام شد.

از سوی دیگر مشخص شد همسر مقتول نیز بر اثر این اقدام مجرمانه ناپدید شده است.

شواهد نشان می داد همسر 50 ساله مقتول در این جنایت دست داشته است. تحقیقات برای دستگیری مرد میانسال ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت متهم را در حوالی تهران پیدا کردند و پس از هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

به رفتار همسرم شک کردم


وی با اعتراف گفت: از دو سال پیش به رفتار همسرم مشکوک بودم، او همیشه تلفنی بود و این رفتارها مرا مشکوک کرد. روز حادثه بچه ها نبودند و در این مورد با هم بحث کردیم. زن با چاقو به من حمله کرد و حتی دستم را مجروح کرد، من خیلی عصبانی بودم و زن را با دست خفه کردم. پس از آن از منزل متواری شدم و به اطراف تهران رفتم و در این مدت در کارواش مشغول به کار بودم که با اعترافات متهم، متهم در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی دهم قرار گرفت و تحقیقات ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  گرمترین منطقه کرونا در تهران را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید