مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل قطع شدن حساب مربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید چه بود؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


تعلیق حساب مربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید

دلگرم: تصمیم مربیگری فرهاد مجیدی در تیم فوتبال امید فعلا به حالت تعلیق درآمده است.

در حالی که روز گذشته به صورت غیر رسمی اعلام شد فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده است، حتی باشگاه استقلال نیز برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت کرد و خود مجیدی نیز در صفحه شخصی خود به آن اشاره کرد اما سایت رسمی اف اس آن را اعلام نکرد. این خبر تکذیب شد.

دلیل عدم انتشار رسمی این خبر از سوی فدراسیون، انتقادات وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از نحوه انتخاب فرهاد مجیدی و عدم ارتباط این دو نهاد است.

با توجه به اینکه یکی از تیم های امید به کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برمی گردد، انتظار می رود مسئولان دو سازمان روند انتخابی را به اطلاع آنها برسانند.

با توجه به این شرایط مهدی تاج از معرفی رسمی فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید خودداری کرد تا در جلساتی جداگانه با وزارت ورزش و کمیته المپیک از انتخاب مجیدی مطلع شود.

حتی قرار بود اردوی تیم امید از شنبه هفته آینده آغاز شود اما رئیس انجمن اعلام کرد تا تصمیم نهایی برای ترکیب تیم امید این اردو برگزار نمی شود.

همچنین موضوع دیگری که در خصوص کادر فنی تیم امید مطرح می شود دستیار فرهاد مجیدی است. پیش از آن رضا شاهرودی و سهراب بختیاری زاده علاوه بر کرانچار حضور داشتند و باید دید حمید استیلی با این دو دیداری خواهد داشت که آیا حاضر به همکاری با مجیدی هستند یا خیر.

بیشتر بخوانید  ضرب المثل های فارسی با حرف د (سری پنجم)


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *