مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل غیبت استاندار گلستان پس از سیل + فیلم

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



استاندار گلستان هنوز در دسترس نیست

چند روزی است سیل برخی از استان های شمالی کشور از جمله گلستانسکا گوبرنیجا من شهر آک کالا اما خلأ مهمی که در این بحران دیده می شود، حضور مسئولان و کمک های برنامه ریزی شده و مستمر به شهروندان است. این موضوع با انتقاد شدید شهروندان، رسانه های محلی، نمایندگان مجلس و افراد شاخصی که برای کمک به سیل زدگان استان گلستان آمده بودند مواجه شد.

با توجه به اینکه لحظه به لحظه بر شدت بحران سیل در گلستان افزوده می شود، خبری از استاندار نیست.

بر اساس گزارش های منتشر شده، مناف هاشمی استاندار گلستان گلستان در پنجمین روز سیل و بحران در تمامی جلسات و بازدیدهای مربوط به سیل غایب بود. لازم به ذکر است آخرین اخبار موجود از مناف هاشمی مربوط به ۲۸ اسفند در جریان بازدید از گلستان دفاع می کند.


دلیل عدم حضور استاندار گلستان پس از سیل

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در یک مصاحبه تلویزیونی گفت استاندار گمشده گلستان او یک ماه پیش درخواست مرخصی داد و هم اکنون در خارج از کشور به سر می برد و به همین دلیل نتوانست شخصا در سیل استان حضور داشته باشد.

رحمانی فضلی ضمن درخواست مرخصی هاشمی سیل یک ماه پیش اعلام کرد که آخرین اخبار مربوط به مناف هاشمی به سفر وی به گلستان در 28 اسفند اشاره دارد که حاکی از خروج وی پس از بحران از کشور است.

مشکلات بسیار حاد ناشی از سیل و بارندگی های اخیر در گلستان حضور در صحنه و رهبری نماینده عالی دولت را می طلبد. با این حال به نظر می رسد استاندار خارجی گلستان در تعطیلات به سر می برد و نگرانی خاصی از اتفاقات گلستان ندارد!

بیشتر بخوانید  عکس های شخصی و زیبای بهار رهنما در شهریور ۹۳

همچنین محمود صادقی در واکنش به عدم حضور استاندار گلستان در زمان بحران گفت: آقای وزیر کشور! استاندارانی را انتخاب کنید که می‌خواهند در استانی که در آن مستقر شده‌اند خدمت کنند، نه استاندارانی که از زمان انتصاب خود دائماً برای پست‌هایی در پایتخت لابی می‌کنند (شامل شهردار، فرماندار، معاون استاندار…).


فیلمی از وزیر کشور درباره غیبت استاندار گلستان



بیشتر بخوانید:

تخلیه اضطراری 9 روستای استان گلستان بر اثر سیل

قطعی برق 40 روستای استان گلستان ادامه دارد

5 میلیارد تن وام به سیل زدگان مازندران اعطا شد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *