دلیل عدم پخش قسمت چهاردهم سریال نیسان آبی



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: سری آبی نیسان به کارگردانی منوچر هادی در سال 1400 ساخته شد. سری آبی نیسان محصول ایران و در ژانرهای خانوادگی و کمدی می باشد. در سری آبی نیسان حسین جاری، مهران گفوریان، جکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا حمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، گلمرضا نیککا، حسام نواب صفوی، حسام کوارف نواب میرآبانی، سنایی امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه از هنرمندان هستند.

منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی نوشت:

با توجه به برخی ملاحظات ممیزی، قسمت چهاردهم سریال «# نیسان_آبی» تا ساعاتی دیگر منتشر می شود.

بابت تاخیر صمیمانه پوزش می طلبیم.

سری آبی نیسان

داستان سری نیسان آبی

کمدی نیسان آبی جدیدترین سریال کمدی فیلیم است که هادی پس از ساخت فیلم های مطرحی چون «آینه بغل»، «رحمن 1400» و «من السالوادور نیستم» در حال ساخت آن است. فیلمنامه «نیسان آبی» توسط سعید دولاکانی و سعید هجر بر اساس فیلمنامه «نیسان آبی» اثر کامیلا روحانی نوشته شده است. نیسان آبی داستان جمشید و رضا، داستان دو دوست قدیمی است که روزی عاشق دو خواهر به نام‌های زارا و پری شده و با آنها ازدواج می‌کنند.

جمشید مجذوب جمشید هاشم پور و نیسان آبی اش شده است. رضا هم عاشق شعر است و در رویاهایش شاعر معروفی است! جمشید با نیسانش کار می کند و ریالی می گذارد تا چرخ زندگی اش را بچرخاند که البته چرخاندن آن سخت است، رضا هم به دنبال فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغل بهتری است! البته داستان ها به زندگی جمشید و رضا ختم نمی شود و مدام آنها را درگیر اتفاقات ریز و درشت می کند، اتفاقاتی که گاهی لحظات شیرین و گاهی غم انگیز می سازد! نیسان آبی حکایت جیب خالی است و پول حکایت عشق و شیفتگی حکایت خیانت و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی حکایت خانواده و خانواده و خانواده است.

بیشتر بخوانید  مهلت استفاده از گذرنامه موقت ورود به عراق تمام شد

سری آبی نیسان

زمان پخش نیسان آبی

سریال نیسان آبی در 20 قسمت 50 دقیقه ای یکشنبه 28 مهرماه هر هفته ساعت 8 صبح از شبکه فیلیمو پخش می شود.

اسامی بازیگران سریال نیسان آبی

امیر جعفری

ایکتا ناصر (طلای سازگار)

سعید آقاخانی

بهناز جعفری (ویلای سازگار)

مهران گفوریجان (رضا هورسند)

سیروس همتی

حسین جاری (جمشید قاسم پور)


دیدگاهتان را بنویسید