دلیل تعویق سفر بایدن به منطقه چیست؟



به گزارش سلام نوح به نقل از ایسنا، رسانه های عبری زبان فاش کردند که به تعویق افتادن سفر رئیس جمهور آمریکا به منطقه به اوضاع سیاسی داخلی رژیم صهیونیستی و وضعیت دولت پس از از دست دادن اکثریت پارلمان مربوط می شود. .

خبرگزاری فلسطینی ساما به نقل از روزنامه جدیوت آحرونوت به زبان عبری دلیل تعویق سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به منطقه و سرزمین های اشغالی را فاش کرد.

Jediot Ahronot می نویسد که تعویق سفر بایدن به سرزمین های اشغالی با اوضاع سیاسی داخلی تل آویو مرتبط است.

به نوشته این رسانه، تخمین زده می‌شود که به تعویق انداختن مسیر بایدن، آمریکایی‌ها را قادر می‌سازد تا سرنوشت دولت نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را بهتر درک کنند و گره‌گشایی کنند.

لیست همچنین نوشت: «آمریکایی ها نگران هستند که دولت بنت بلافاصله پس از سفر بایدن سرنگون شود و به نظر می رسد که بایدن در سیاست اسرائیل دخالت می کند و تلاش می کند بر آن تأثیر بگذارد.

پس از خروج چند تن از اعضای کنست از دولت ائتلافی اسرائیل، دولت به رهبری نفتالی بنت اکثریت پارلمان را از دست داد و توسط مخالفان به رهبری بنیامین نتانیاهو سرنگون شد.

رئیس جمهور قرار بود در ماه جاری به سرزمین های اشغالی سفر کند، اما کاخ سفید روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که این سفر به ماه آینده موکول شده است.

بیشتر بخوانید  فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید