دلیل افزایش بیماری عروق کرونر قلب در ایالات متحده با وجود واکسیناسیون چیست؟ – اخبار آمریکا – اخبار بین المللی تسنیم


گروه بین المللی آژانس تسنیمبر اساس برآوردهای جدید منتشر شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های CDC (CDC) ، ویروس دلتا بسیار مسری اکنون بیش از 51 درصد از بیماری کرونر قلب را در ایالات متحده تشکیل می دهد. این گونه که با نام B.1.617.2 نیز شناخته می شود ، اولین بار در هند شناسایی شد و به سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است.

در برخی از مناطق ایالات متحده ، بیش از 80 درصد موارد جدید بیماری عروق کرونر قلب ناشی از سویه های دلتا است ، از جمله برخی از ایالت های غرب میانه مانند میسوری ، کانزاس و آیووا. CDC تخمین می زند که دلتا در حال حاضر 74.3٪ از بیماری عروق کرونر قلب در ایالت های غربی ، از جمله یوتا و کلرادو و 59٪ از عفونت ها در ایالات جنوبی مانند تگزاس ، لوئیزیانا ، آرکانزاس و اوکلاهما را تشکیل می دهد.

نوع دلتا (ویروس جهش یافته هند) ، که در بسیاری از کشورها در حال شیوع است ، با سهولت و سرعت بیشتری نسبت به نسخه های قبلی ویروس کرونا به دیگران منتقل می شود و می تواند بیماری های جدی تری به ویژه در جوانان ایجاد کند. مقامات بهداشتی می گویند که اکنون فشار در تمام ایالت های آمریکا مشاهده شده است.

افزایش عفونت ها به دلیل ویروس دلتا

تاج ، آمریکا ،

از ساعت 15:00 روز یکشنبه (11 ژوئیه) ، 187353،542 نفر در سراسر جهان به بیماری عروق کرونر مبتلا بودند و بیش از 4 میلیون نفر در نتیجه جان خود را از دست دادند. تقریباً یک پنجم همه مبتلایان از ایالات متحده آمریكا هستند كه بیش از 34 میلیون مجرم قانونی دارد. در این کشور ، Covid-19 تاکنون بیش از 622،000 نفر را کشته است.

دلتا تاج علاوه بر اینکه گونه غالب در ایالات متحده است ، میزان بروز آن را نیز در ایالات متحده افزایش داده است. شبکه جهانی اخبار روز شنبه گزارش داد که طی 24 هفته گذشته در 24 ایالت حداقل 10 درصد افزایش داشته است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها گفتند که بین 20 ژوئن تا 3 ژوئیه ، گونه های دلتا 51 درصد از کل موارد جدید را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید  8 ایرانی توسط فدراسیون های مختلف جهانی به المپیک توکیو دعوت شدند - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

ایالت های میسوری و آرکانزاس بیشترین رشد سرانه در هفته گذشته را به ثبت رساندند. میزان سرانه در میسوری 142.1 و برای آرکانزاس 139.8 در هر 100000 نفر در هر دو ایالت بود. در کالیفرنیا ، مقامات شهرستان لس آنجلس گفتند که شاهد افزایش 165 درصدی موارد از یک هفته به هفته دیگر هستند.

آریزونا همچنین بیشترین تعداد آلودگی روزانه در دو ماه گذشته را در روز جمعه ثبت کرده است. مقامات بهداشتی می سی سی پی اذعان داشتند که این ایالت با توجه به رشد سریع نوع دلتا در این ایالت ، در بیمارستان بستری شده است.

موج چهارم در اروپا

کشورهای اروپایی در وضعیتی مشابه ایالات متحده قرار دارند و گزارش ها نشان می دهد که موارد جدید در اکثر کشورهای قاره سبز به دلیل شیوع گسترده ویروس دلتا در حال افزایش است ، بنابراین با وجود واکسیناسیون زیاد ، بیشتر شهروندان از رتبه چهارم وحشت دارند موج و جهش

در آلمان ، دلتا امروزه گونه غالب است و طبق آخرین گزارش موسسه رابرت کوچ ، میزان بروز دلتا در میان بیماران جدید از 37٪ به 59٪ رسیده است. اکنون ادعا شده است که این گزینه دو سوم موارد جدید بیماری عروق کرونر قلب را در آلمان تشکیل می دهد.

موسسه رابرت کوچ در آلمان 952 مورد جدید بیماری عروق کرونر قلب را در 24 ساعت روز شنبه گزارش کرد ، در حالی که شنبه گذشته 281 مورد بود. بنابراین ، فراوانی روزانه در این کشور به 5.8 در هر 100000 نفر افزایش یافته است. در این مدت 35 نفر دیگر بر اثر بیماری کرونر قلب جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید  ناامنی فزاینده در شهر بندری برتسودان / شبکه برق مصر با سه کشور عربی - اخبار آفریقا - اخبار بین المللی تسنیم

برلین همچنین تصمیم گرفته است سفر در اسپانیا و جزایر قناری را در تعطیلات تابستانی ممنوع کند. دلیل تصمیم دولت آلمان شیوع ویروس دلتا در بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا است. تعداد موارد جدید بیماری کرونر قلب در هر 100000 نفر در اسپانیا در یک هفته به 179 مورد رسیده است. وضعیت کرونا در قبرس نیز رو به وخامت گذاشته است و آلمان این منطقه را در لیست مناطق خطرناک کرونا قرار داده است و از روز یکشنبه بسیار سختگیرانه خواهد بود محدودیت هایی برای مسافران آن کشور به آلمان اعمال شد. طبق تصمیمات گرفته شده در روز یکشنبه ، کسانی که از آن کشور به آلمان سفر می کنند و واکسینه نشده اند یا از تاج بهبود نیافته اند ، باید به مدت 5 تا 10 روز قرنطینه شوند.

هلند همچنین به دلیل افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونر قلب ، برخی اقدامات را افزایش داده است. این خبر را نخست وزیر این کشور 2 روز پیش اعلام کرد. وی به مردم خود گفت: “ما باید جلوی گسترش سریع ویروس را بگیریم.” اخیراً روزانه حدود 7000 مورد جدید در هلند گزارش می شود که هفت برابر بیشتر از هفته قبل است.

علیرغم واکسیناسیون ، عفونت ها افزایش می یابد

مشکل بعدی در انتشار ویروس کرونا این است که با وجود واکسن ، افزایش عفونت ها رخ داده است. البته از نظر تئوری ، هیچ واکسنی 100٪ مثر نیست و پس از واکسیناسیون ، هنوز احتمال آلودگی در بین تعداد کمی از افراد واکسن وجود دارد.

با این حال ، چهار روز پیش ، تعداد موارد بیماری عروق کرونر قلب در ایالات متحده بیش از 20،000 نفر بود. با این حال ، در ایالات متحده ، 47.6 درصد از کل جمعیت هر دو دوز واکسن را به طور کامل دریافت کرده اند ، و 52.4 درصد هنوز هنوز انجام نشده است به طور کامل واکسینه شده است و هیچ آمار جداگانه ای در مورد اینکه آیا افراد آلوده واکسن دریافت کرده اند یا نه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  چرا ارسطو در پایتخت ۶ در زندان بود؟

مقامات بهداشتی آمریكا می گویند واكسن های موجود حتی در برابر سویه های جهش یافته همچنان مصونیت ایجاد می كنند ، اما شواهدی وجود دارد كه واكسن Pfizer-bionatec حداقل در برابر ویروس های دلتا از سایر سویه ها م effectiveثر است.

در فلسطین اشغالی ، روز سه شنبه (6 ژوئیه) وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که به نظر می رسد واکسن Pfizer-Biontech نسبت به گونه های جهش یافته دلتا (با منشا of هند) کمتر از قبل موثر است. طبق اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی ، تأثیر واکسن بر روی این سویه حدود 65٪ است.

در فوریه سال جاری ، وزارت بهداشت اسرائیل گفت که مصونیت واکسن کرونر بیش از 95 درصد است. در آن زمان ، وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد که واکسیناسیون از بروز علائم شدید مانند تب و مشکلات تنفسی و همچنین انتقال بیماران به بیمارستان ها تا 98٪ جلوگیری کرده است.

پیش از این ، محققان پیشنهاد کرده بودند که جهش در ویروس ، مانند دلتا و دلتا پلاس ، می تواند آنتی بادی های تولید شده توسط واکسن را سرکوب کند ، زیرا واکسن های Covid-19 برای مبارزه با سویه اصلی ویروس ، آلفا ساخته شده اند. محققان همچنین نگران هستند که ممکن است واکسن ها بر گونه های جهش یافته کرونا ویروس تأثیر نگذارند و پاسخ سیستم ایمنی بدن را خنثی کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید