به گزارش ایرنا ، فروزان افسرده روز شنبه ضمن بازدید از تور رسانه ای مرکز مشاوره بهزیستی 1480 ، افزود: ارائه خدمات مشاوره ای بیشتر در زمینه های خانوادگی ، بالینی ، مشکلات شخصی از جمله اضطراب ، افسردگی ، کار ، روابط قبل از ازدواج ، اعتیاد ، طلاق و مشکلات ازدواج. “
وی در ادامه با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال 1400 تماس با صدای مشاور بهزیستی ایلام برقرار شده است ، خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد تماس گیرندگان در مجتمع مشاوره صوتی بیش از 7500 نفر بوده است که 1063 نفر مرد و دیگران.
معاون پیشگیری و درمان اعتباری سازمان بهزیستی ایلام گفت: همچنین در سال گذشته علی رغم گسترش تاج گذاری و لزوم رعایت محدودیت ها و فواصل اجتماعی ، تعداد مراجعه کنندگان مجتمع مشاوره ای “چهره به چهره” 844 نفر بود که 277 مرد و 527 زن “.
طبق گزارش افسردگی ، مرکز مشاوره صوتی از ساعت 8 صبح تا نیمه شب در سه شیفت خدمات تماس با مشاوران را در مناطق مختلف ارائه می دهد.
وی همچنین به فعالیت های خط ملی اعتیاد به شماره 09628 اشاره کرد و گفت: عموم مردم می توانند با این خط تماس بگیرند و از خدمات پیشگیری ، درمان و کاهش صدمات ناشی از مشکل اعتیاد استفاده کنند.