مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلیل اخراج علی دایی از سایپه + فیلم واکنش علی دایی به برکناری

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


دلیل اخراج علی دایی از سایپا چه بود؟

تشویق: علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا به دلیل گلایه مالی و انتقاد از شرکت سایپا برکنار شد. سایپا همچنین دلیل اخراج علی دایی را درخواست کارکنان این شرکت برای اخراج علی دایی اعلام کرد!

گلایه از علی دایی سایپا

بیانیه سایپا در خصوص برکناری علی دایی به شرح زیر است:

«حرفه‌ای‌گرایی در ورزش مبتنی بر احترام متقابل بین باشگاه‌ها، مربیان، بازیکنان و همه فعالان این عرصه است و خروج از این چارچوب استرس‌زا است و باشگاه‌ها را با چالش‌های بسیار جدی مواجه می‌کند.

در همین راستا باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا با سه دهه سابقه و نقش آفرینی در سطح اول فوتبال کشور، همواره با رعایت اصول اخلاق حرفه ای در ورزش، فرهنگ سازی لازم را در این زمینه انجام داده و سعی در دوری از آن داشته است. از هر گونه حاشیه سازی، اصولی و اخلاقی این مقوله را داشته باشد.

متأسفانه در نشست خبری بعد از بازی سایپه و ذوب آهن اصفهان در روز سه شنبه 11 اردیبهشت، رفتار غیرحرفه ای، مصاحبه غیرعادی و اظهارنظر غیرحرفه ای آقای علی دایی، منشور اخلاقی و مفاد قرارداد باشگاه سایپا و سایپا عبارتند از: علیرغم اخطارهای قبلی. بی احترامی وی به گروه خودروسازی سایپا باز هم باعث ناراحتی و گستاخی جمع کثیری از کارگران شریف و زحمتکش این مجموعه بزرگ صنعتی شد و همزمان با ایامی که متعلق به این عزیزان بود و «کار» نام داشت.

لذا مراجعه مکرر و متعدد وی به مدیریت گروه سایپا و درخواست این مهمانان (به عنوان صاحبان اصلی این گروه صنعتی) مبنی بر لزوم برخورد با سرمربی تیم ملی فوتبال، تصمیم فرهنگی سایپا را برانگیخت. و باشگاه ورزشی به ادامه همکاری با آقای دایی برای تاثیرگذاری تا پایان فصل تا آرامش تیم و توجه به مطالبات کارگران شریف و کارگران فهیم گروه خودروسازی سایپا آقای اما قرارداد دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال سایپ فسخ شد و او از این باشگاه اخراج شد.

بیشتر بخوانید  آگهی عجیب بهنوش بختیاری جنجال به پا کرد!

مسئولیت فنی تیم فوتبال سایپا تا پایان فصل جاری به آقای ابراهیم صادقی محول شده است.

گفتنی است تیم فوتبال سایپا در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

واکنش علی دایی به ماجرای اخراجش از سایپه


دلیل اخراج علی دایی از سایپه

اما دایی با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش نشان داد:
مصاحبه من بعد از پیروزی مقابل ذوب آهن درباره مشکلات فرزندانم
من همیشه از حقوق فرزندانم دفاع می کنم. چند سال پیش که با همه مشکلات آسیایی شدیم و امسال که دست خالی شروع کردم و عملا با تیم جوانان کار کردم و در خیلی از بازی ها بازیکنان هجده نوزده ساله ام بازیکنان بزرگی بودند. من از هیچکس نمی ترسم و همیشه از حقوق شما و تیم شما دفاع خواهم کرد

علی دایی نیز نشست خبری برگزار کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد تا مشخص شود بخشی از صحبت های وی را در این ویدئو مشاهده می کنید.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *