دلتا کرونر همچنین کودکان را تحت تأثیر قرار می دهد / علائم مختلف نوع دلتا


دکتر رضا شروین مدیر بیمارستان مرکز پزشکی کودکان و عضو هیئت علمی بود دانشگاه علوم پزشکی تهران وی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای اخیر ؛ تعیین توالی ژن در چندین بیمار با علائم Quid-19 انجام شده است. افزایش مرگ و میر وجود ندارد ، اما وقتی شیوع بیشتر باشد ، خطرات نیز بیشتر خواهد بود.

وی علائم ویروس را شرح داد ویروس کرونا دلتا افزود: علائم این نوع ویروس بسیار شبیه به نوع کلاسیک است ، اما تنوع علائم در دلتا بیشتر است ، مانند تظاهرات گوارشی ، تب ، دردهای عضلانی ، از دست دادن بویایی یا چشایی.

یکی از اعضای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران گفت: گاهی اوقات علائمی مانند بیماری زیکا ممکن است بروز کند ، اما وجود یکی از این موارد مانند کروناویروس کلاسیک به معنای وجود ویروس در بدن نیست. به طور کلی ، ویروس کرونا یک بیماری خوددرمانی است و افراد کمی هستند که به شکل شدید و البته شیوع بیماری مبتلا شوند. در قالب موارد سبک نیز خطرات خود را خواهند داشت.

این متخصص مغز و اعصاب کودکان با تأکید بر آموزش بهتر مردم برای پیروی از دستورالعمل های بهداشتی می گوید: “سلامتی تک بعدی نیست و مردم ما نشان داده اند که از قانون پیروی می کنند و یکی از چالش ها این است که عملاً رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی وجود ندارد.” عدم انسجام و یکپارچگی برای افزایش سواد برای پیشگیری از بیماری کووید -19 یک حساسیت و منطقی سازی م effectiveثر از سوی رسانه ها و کارشناسان است.

بیشتر بخوانید  پیروزی دوستانه اتلتیکو مادرید ، تساوی رم / پیروزی پورتو با طارمی - اخبار فوتبال جهان - اخبار ورزشی تسنیم

وی ادامه داد: فضای عادی در کشور نباید حاکم باشد و باید دائماً نظرات کارشناسی و عملیاتی مورد بازبینی قرار گیرد و از ظرفیت عظیم دانش آن در زمینه مراقبت های بهداشتی به طور مثر استفاده شود.

وی با اشاره به توانایی کرونا گفت: “درست است که این نوع ویروس می تواند کودکان کوچکتر را آلوده کند ، اما این بدان معنا نیست که علائم در کودکان شدیدتر است و ممکن است شدیدتر نباشد ، اما به دلیل سن کم است.” ویروس دلتا کودکان را آلوده می کند آنها بیشتر درگیر هستند و خطر عفونت خانوادگی افزایش می یابد.

“یکی از مواردی که می تواند در آینده تعداد مراجعه به بیمارستان را افزایش دهد یا حتی کشور را تحت تأثیر قرار دهد ، تجدید غیرحرفه ای مدارس و رفع شکاف آموزشی و نگرانی های موجود در زمینه آموزش و نوسازی مدارس است. قابل درک و انتظار می رود. “هم اندیشی ها و جلسات تخصصی با متخصصان بهداشت کودکان و سیاستمداران باید برگزار شود تا عواقب افتتاح مدرسه در صورت ظهور مجدد کووید -19 به حداقل برسد.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید