دلتا بیمارستان های پایتخت / لامبدا پشت دروازه ها را شماره گذاری می کند


در حالی که رکوردهای تاج در سال 1400 یک به یک شکسته شد ، برخی از کارشناسان معتقدند که با کاهش تعداد تنفس در مراکز درمانی پایتخت. او در Delta Coin در پیک پنجم با قیمت عالی ظاهر می شود.

– “: آمار رسمی روزانه منتشر شده توسط وضعیت اپیدمی در سراسر ایران نشان می دهد که رقابت با ویروس شیطانی در تابستان 1400 نفس گیرتر شده است. رکوردهای قبلی یکی در یک قله پنجم با ویروس دلتا از این قوطی شکسته شد دیگر به عنوان زنگ بیدار توصیف نمی شود ، اما کارشناسان معتقدند که این بحران خود بر کل ایران سایه افکنده است.

متخصصان بهداشت در این زمینه می گویند اگرچه سیستم بهداشتی ایران در 18 ماه گذشته ، یعنی. از ابتدای اپیدمی تا امروز ، فداکاری های زیادی در برابر ویروس شیطانی انجام داده و با تمام توان در برابر آن مقاومت کرده است ، اما فرسایش این روند و البته جهش ویروس های مختلف ، احتمال کاهش مقاومت بدن کارکنان پزشکی را برجسته کرده است.

این گروه معتقد است که با توجه به طولانی شدن دوره اپیدمی و مشکلاتی که در دوران حکومت وجود داشته ، همکاری هموطنان که یکی از نکات اساسی است اکنون به سطح پایینی رسیده و این روند زمینه را برای کاهش توانایی ارائه خدمات پزشکی. کمبود زیرساخت ها و منابع.

وی شاهد و نمونه ای از تعداد مراکز درمانی در بیشتر مناطق کشور ، به ویژه تهران بوده است.

به گفته این گروه ، در شرایط فعلی ایجاد مراکز درمانی موقت و میدانی یکی از مهمترین سیاست ها است ، زیرا در شرایطی که کمبود تخت و توانایی بستری در بیماران وجود دارد ، به ویژه در کلانشهرها به دلیل جمعیت زیاد تراکم ، یک برنامه سرپایی برای درمان به معنای پاسخگویی به بحران است.

کارشناسان معتقدند که ما نباید تجربیات منفی گذشته را در اوج پنجم با ویروس دلتا تجربه کنیم ، زیرا این امر هزینه های هنگفتی را بر پیکر جامعه تحمیل می کند و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بیماران برای قرنطینه شاهد درمان سرپایی هستیم. ، با موفقیت. 40،000 نفر در جامعه با آزمایش تاج مثبت آزادانه راه می رفتند. این بار دیگر نباید همان سیاست را اعمال کنیم. زیرا Delta قدرت انتقال بسیار بالاتری دارد و می تواند حیاتی باشد.

بیشتر بخوانید  20 تا از بدترین رمزهای عبور سال ۲۰۲۳ که در عرض یک ثانیه هک می‌شود!

استان گلستان وضعیت فوران تاج در گلستان بسیار نگران کننده است و به گفته مقامات بهداشتی استان بسیار بحرانی است.

در طی چند روز تعداد قربانیان تاج در این استان دو برابر شده است.

طبق آماری که دانشگاه علوم پزشکی استان منتشر کرده است ، متوسط ​​تعداد بیماران کرونر جدیدی که در این استان پذیرفته شده اند به 300 نفر در روز رسیده است که در صورت ادامه در چند روز آینده در گلستان بدتر خواهد شد.

اگرچه واکسیناسیون تاج همچنان ادامه دارد ، تنها 172000 دوز واکسن در استان 6 ماه پس از شروع واکسیناسیون تزریق شده است.

اگرچه واکسیناسیون افراد بالای 50 سال در مناطق روستایی استان از چند روز پیش آغاز شده است ، اما با شیوع گسترده بیماری ، انتظار می رود روند واکسیناسیون تسریع شود.

در حال حاضر هزار و 302 بیمار شریان کرونر در مراکز درمانی استان بستری هستند و عبدالرضا فاضل ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: گلستان ظرفیت 1500 نفر را برای بستری کردن بیماران کرونر دارد و برای پر کردن همه تخت ها نیز وجود دارد. هیچ بیمارستانی باقی نمانده است و کادر پزشکی بیش از هر زمان دیگر خسته شده اند.

وی با اشاره به افزایش بیماران وخیم در موج پنجم اپیدمی کرونر اظهار داشت: از مجموع بیماران کرونر بستری در استان ، 149 نفر در شرایط بحرانی هستند و در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت های ویژه هستند ، 53 از آنها حال وخیمی دارند. “

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مورد افزایش مرگ و میر ناشی از تاج گفت: چند روز و 6 ماه بعد مجدداً تعداد مرگ و میر عروق کرونر در استان دو برابر شد و 12 بیمار مبتلا به تاج جان خود را از دست دادند. دیشب.

بیشتر بخوانید  اتهامات عربستان به حزب‌الله لبنان

وی از مردم خواست تا آنجا که ممکن است در خانه بمانند ، در تجمعات و اجتماعات شرکت نکنند ، ماسک بزنند و تمام پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

استان کرمان مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با استناد به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت بستری شدن مثبت و مرگ ناشی از تاج گذاری گفت: کل تعداد بستری شدن مثبت در عروق کرونر در استان کرمان 994 نفر است.

وی با بیان اینکه 561 مورد از این موارد در دانشگاه علوم پزشکی کرمان بستری بودند ، افزود: 104 مورد در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، 184 مورد در دانشگاه علوم پزشکی گیرفت ، 63 مورد در دانشگاه علوم پزشکی بم و 82 مورد در دانشگاه سیرجان علوم پزشکی تحت درمان قرار می گیرند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری شدن 221 بیمار قطعاً کرونر جدید در بیمارستان های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت بستری در کرونر در استان از زمان شیوع Covid 19 به 27995 نفر رسیده است. .

وی به مرگ 29 بیمار کرونر دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: تعداد کل قربانیان تاجگذاری در استان کرمان از ابتدا تاکنون به 3465 نفر رسیده است.

شفیعی آمار اولین واکسن تاج تزریق شده در استان کرمان را 276 هزار و 228 مورد اعلام کرد و گفت: واکسن تزریق شده برای دومین بار در استان 82 هزار و 547 مورد است.

استان سمنان نوید دانایی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: براساس آماری که از دانشگاه علوم پزشکی سمنان در مورد آخرین شیوع ویروس کرونا گرفته شده ، مشخص شده است که از زمان شروع بیماری کرونر قلب ، 31 هزار و 269 مورد مثبت بیماری کرونر قلب براساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی Pi.

سی

R روی جلد دانشگاه علوم پزشکی سمنان مشخص شده است.

وی گفت: طی 24 ساعت (4 تا 5 آگوست امسال) ، طبق معیارهای تشخیصی نهایی ، 40 بیمار مثبت جدید مبتلا به Covid-19 در مرکز پزشکی دانشگاه و مراکز درمانی پذیرفته شدند.

بیشتر بخوانید  خانه لوکس نفیسه روشن در آخرین طبقه برج لاکچری تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: بدین ترتیب تعداد کل بیماران بستری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به 7 هزار و 287 نفر رسیده و 23 هزار و 982 بیمار به صورت سرپایی شناسایی شده اند.

دانایی خاطرنشان کرد: تعداد کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به Covid-19 از ابتدای بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان به 6 هزار و 229 نفر رسیده است.

استان آرش نجیمی اصفهان در جمع خبرنگاران با استناد به آمار بیماران ویروسی کرونا در طی 24 ساعت گذشته ، اظهار داشت: در این مدت تعداد کل نمونه های ویروس کرونا در استان 4833 مورد بوده است که از این تعداد 1913 نفر بیمار ویروسی کرونا در استان اصفهان بودند ، بجز شهرستانهای کاشان ، آران و بیدل.

وی افزود: از این تعداد بیمار تازه تشخیص داده شده با بیماری کرون ، 398 نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین در این مدت 323 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در حال حاضر 2250 بیمار مبتلا به بیماری کرونر قلب در مراکز درمانی استان اصفهان بستری هستند ، به استثنای کاشان ، آران و بیدل ، 315 نفر از این بیماران در این زندان نگهداری می شوند. واحد مراقبت های ویژه.

وی از فوت 22 بیمار مشکوک به عروق کرونر در استان اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد 18 مورد مرگ عروق کرونر قطعاً مثبت است.

کلمه کلیدی: کارشناسانمراقبت های بهداشتیویروساپیدمیایرانرفتارسرمایه، پایتختسلامتیمراکز بهداشتینامطلوبنهبیمارستانجیریبلند شوقدرتروی تاجقربانیتابستانگستردهدرمانیروزانهدروازهایمانسال 1400فضاهزینه هامنتشر شدهتوجهسنگینشرایط

دیدگاهتان را بنویسید