مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دلبری مهدی طارمی برای دختر پرتغالی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مهدی طارمی این فوتبالیست ایرانی مهاجمی است که برای پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. مهدی طارمی او در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشت و مورد توجه باشگاه های مطرح اروپایی قرار گرفت. درخشش خیره کننده مهدی طارمی در لیگ پرتغال باعث شد دختران از او خواستگاری کنند. مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو با دادن پیراهن خود به یکی از هواداران اشک در چشمانش جاری شد.

مهدی طارمی پس از درخشش در دو دیدار اخیر پورتو که در لیگ برتر پرتغال هت تریک کرد و در حضور تعویضی در جام اتحادیه به گل رسید، انگیزه زیادی داشت تا دروازه علیرز را باز کند. بیرانوند اما 4 گل تیمش را تقسیم نکرد.

او در شبی که حداقل دو پنالتی دریافت نکرد و یک گل دریافت کرد، دو پاس گل داد تا نقش مهم دیگری در پیروزی تیمش داشته باشد. هواداران پورتو در پایان این دیدار به شدت از مهدی طارمی که این روزها ستاره یکی از تیم هایشان شد، تمجید کردند.

در میان هواداران پورتو تعدادی با پرچم ایران حضور داشتند. یکی از هواداران یک پیام دست نویس بزرگ در دست داشت که روی آن نوشته شده بود: «مهدی تی شرتت را بده!» جالب است که رنگ این رکوردها هم رنگ پرچم ایران بود تا علاوه بر پرچم ایران، آن قسمت از ورزشگاه حال و هوای دیگری برای طارمی داشته باشد.

بیشتر بخوانید  گلایه از مردم در مورد گرانی نان و شکایاتی که بی پاسخ مانده است!

ستاره پورتا وقتی متوجه این دست نوشته و پرچم ایران شد به سمت هواداران نامبرده رفت و با حرکتی جالب به درخواست هوادارانی که خواهان تیشرت او بودند پاسخ داد. این هوادار در حالی که با چهره ای خوش طعم به طارمی خیره شده بود، پس از دریافت تی شرت خود در حالی که اشک شوق می ریخت، یکی از بهترین خاطرات خود را تجربه کرد.

گلزن تیم ملی ایران پس از حرکت زیبای فوق طبق معمول با آرامش بازگشت و به راه خود ادامه داد. در حالی که او همچنان تشویق می کرد، هواداری که پیراهنش را درآورد حال و هوای تماشایی داشت. این ستاره محبوب در هنگام خروج از زمین مورد سوال چند هوادار دیگر قرار گرفت که از او عکس یادگاری خواستند. مهدی با تواضع درخواست این هواداران جوان را پذیرفت و گوشی آنها را گرفت و سلفی به یادگار گرفت.

بیوگرافی مهدی طارمی

نام: مهدی

نام خانوادگی: طارمی

تاریخ تولد: 1371/4/27

محل تولد: بوشهر

متاهل: مجرد

پای تخصصی: صاف

بازیکن تیم: پورتو

شماره تیشرت: 9

مهدی طارمی متولد 26 تیر 1371 در بوشهر است.

مهدی طارمی (زاده ۲۶ تیر ۱۳۷۱) فوتبالیست ایرانی است که برای پورتو در لیگ برتر پرتغال و تیم ملی ایران بازی می کند. وی در مدت حضورش در باشگاه پرسپولیس دو بار در فصول ۹۵-۱۳۹۵ و ۹۶-۱۳۹۵ آقای گل لیگ برتر فوتبال ایران شد. طارمی همچنین در تیم های الغرافه قطر و ریو آوهو بازی کرد. او در جام جهانی 2018 به عنوان یکی از نمایندگان اصلی ایران بازی کرد.

دوران باشگاهی مهدی طارمی

در 20 فروردین 1394 در حضور بیش از یکصد هزار تماشاگر، ورزشگاه آزادی تهران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 با گلزنی از روی نقطه سفید مقابل النصر عربستان سعودی، راهی را هموار کرد. برای پیروزی یک بر صفر پرسپولیس.

بیشتر بخوانید  المپیک توکیو| واکنش قیاسی بعد از باخت مقابل کشتی‌گیر هندی + فیلم

مهدی طارمی

مهدی طارمی سابقه گلزنی در شهرآورد تهران را دارد. او در شهرآورد 83 دو بار دروازه استقلال را باز کرد که با نتیجه 4 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

طارمی در فصل نقل و انتقالات 95-96 فوتبال ایران در حین توافق با پرسپولیس تهران ناگهان به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست و راهی ترکیه شد.

اما پس از حدود سه هفته از تصمیم ماندن در ترکیه منصرف شد و به پرسپولیس بازگشت.

مهدی طارمی به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران در لیگ برتر 96-1395 انتخاب شد. او جایزه بهترین بازیکن فصل 95-96 خود را به حضرت امام رضا (ع) تقدیم کرد. طارمی علاوه بر این جایزه به عنوان بهترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین گلزن این رقابت ها نیز انتخاب شد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی پس از حادثه ریزه اسپور ترکیه چهار ماه محروم شد و باشگاه پرسپولیس با محرومیت از نقل و انتقالات مواجه شد. 12 مهرماه 96 یکی از برنامه های تلویزیونی با انتشار اسناد و مدارک تصویری مدعی شد که طارمی که این پول را خرج یک خودرو کرده است، یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان از حسین هدایتی گرفته تا به ریزه اسپور بدهد. انجام شده.


بیشتر بخوانید  حضور علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب+ تصاویر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *