دفع پودر شیر خام در گمرک!


مواد اولیه شیر خام در گمرک

MeetNews هانی تحویل زاده افزود: این تحریم ها منجر به افزایش هزینه تولید شیر خشک شده است اما سازمان حمایت این افزایش هزینه ها را نادیده گرفته است و این بی توجهی به افزایش هزینه های تولید موجب ضرر و زیان دو شرکت و عدم موفقیت در این زمینه شده است. خط تولید آنها. “

وی با بیان اینکه این تحریم ها باعث افزایش هزینه های تولید شده و این افزایش هزینه های تحمیل شده بر تولیدکنندگان توسط سازمان حمایت مشاهده نشده است ، گفت: سازمان حمایت یا قصد داشت قیمت شیرخشک تغییر نکند یا اینکه تغییر از 10 به اگر این مقدار تغییر افزایش هزینه های تولید را پوشش ندهد ، 15 درصد است.

تحویل زاده ادامه داد: تحریم ها مشکلاتی برای شیرخشک های شیرخوار ایجاد کرده است که در مقررات و پشتیبانی سازمان غذا و دارو وجود ندارد. عناصر قیمت گذاری وجود دارد که در شرایط عادی قابل توجه است ، در حالی که اکنون شرایط متفاوت است. یعنی در شرایطی که ارز خارجی برای واردات اعطا نمی شود و مواد اولیه با نصف ارز وارد می شود و از طرف دیگر هزینه های حمل و نقل بیش از حد تحمیل می شود ، گفته می شود که هیچ ملاکی برای در نظر گرفتن آنها وجود ندارد و این هزینه ها بر عهده آن است توسط شرکت ها

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان شیرخشک شیرخوار افزود: بی توجهی به افزایش هزینه تولید شیرخشک باعث ضرر هر دو شرکت و از کار افتادن خط تولید آنها شده است.

وی افزود: از طرف دیگر تعرفه واردات برخی مواد اولیه تغییر کرده و این مواد در گمرکات واریز شده است. علیرغم مکاتبات زیادی که ما بین وزارت صمت و سازمان غذا و دارو انجام داده ایم و از آنها عبور کرده ایم ، پاک کردن این مواد هنوز امکان پذیر نیست. “زیرا هنوز در گروه کالایی یک نیست و در گروه کالایی دو قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید  قدرت خرید مردم با تورم بی نظیر به شدت سقوط کرده است - اخبار آذربایجان غربی - اخبار استانهای تسنیم

به گفته وی ، مواد اولیه تولید شیر سازگار بدون انتقال ارز و با اعتبار بازرگانان وارد کشور شده است اما اکنون که نیاز به پاکسازی دارد ، آنها می گویند که باید با نصف ارز تمیز شود.

تحویل زاده گفت: مشکل توزیع ارز برای واردات مواد اولیه تا 50 درصد حل شده است اما کارخانه ها همچنان منتظر توزیع ارز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید