دفتر کلانتری: ما بعد از 8 سال بالا رفتیم و باید آن را ارزیابی کنیم



سرمربی تیم فوتبال فجر سپاشی می گوید از کیفیت تیمش راضی است اما شرایط لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و امیدوار است که برنامه ریزی خوبی برای این تیم انجام شود.

علی عسگر کلانتری ، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاشی در مورد شرایط لیگ یک امسال و برنامه های این تیم پس از صعود به لیگ برتر به ایسنا گفت: امسال واقعاً از حمایت مسئولان استانی ، مدیران باشگاه ها برخوردار بودیم. “بوعلی همچنین به ما کمک کرد. همه ما با هم بودیم و توافق خوبی وجود داشت که می تواند الگویی برای سایر استانها باشد.

وی ادامه داد: بارسلونا و رئال مادرید همچنین می توانند بگویند که با شروع فصل قهرمان می شوند. وقتی من آمدم تیم در موقعیت پانزدهم بود و دو بازی انجام شد ، اما ما بازی به بازی جلو رفتیم و به یاری خدا موفق شدیم.

کلانتری درباره کیفیت لیگ یک گفت: من دو سال در لیگ یک نبودم و وقتی پنج شش هفته اول آمدم دیدم که کیفیت بازی ها نسبت به دو سال قبل بسیار پایین است. بعد از هفته ششم یا هفتم کیفیت بازی ها افزایش و ارتقا پیدا کرد. در نیم فصل دوم کیفیت حتی بالاتر رفت. کل لیگ خوشحال بود. تیم های زیادی وجود داشتند که هزینه های زیادی را برای قهرمان شدن پرداخت کردند. در فصلی که حضور داشتم ، برنامه ریزی ها خوب بود و بازی ها به موقع انجام می شد. فقط وقفه هایی به دلیل جام حذفی رخ داد که وی نتوانست از پس آن برآید. به هر حال این جام حذفی بود و تیم های لیگ دسته اول را در خود داشت. به طور کلی ، من از کیفیت لیگ امسال خوشحال شدم.

بیشتر بخوانید  میزان بیمه اختیاری و بیمه رایگان در سال 1401 اعلام شد

سرمربی فجر سپاشی درباره برنامه های باشگاه برای تقویت تیم گفت: هفته آینده جلسه ای با مدیریت باشگاه داریم و باید یک کارگروه برای تعیین اهداف آینده تشکیل شود. امسال به لطف سپاه استان هیچ نگرانی مالی نداشتیم و پرداخت ها و پاداش هایمان به موقع بود و همچنین آقای فلاح و همکارانش امکانات را در اختیار ما قرار دادند اما هزینه های لیگ برتر زیاد است و کار دشوار است. همه س questionsالات انجام خواهد شد سال اول باید تیم را محکم ببندیم و باید شرایط خوبی فراهم شود. این صعود پس از هشت سال حاصل شد و شاید بسیاری از آنها این باور را نداشته باشند. ما باید از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سال که آیا جوایز وعده داده شده پرداخت شده است یا خیر ، گفت: این جایزه توسط سپاه در نظر گرفته شده است که انشا Godالله تا هفته آینده پرداخت می شود. شورای شهرداری همچنین جایزه ای را در نظر دارد که پس از تعطیلات پرداخت می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید