دفتر فرهنگ و جهت گیری چهارباغ به زودی راه اندازی می شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترناصر مقدم بعدازظهر دوشنبه در دیدار با مسلمانان حجت الاسلام محمدی امام جمعه چهاربه ، که در دفتر امام جمعه برگزار شد ، گفت: “بسیاری از رویدادهای فرهنگی خوب در این شهر تازه ایجاد شده رخ داده است ، اما ما نیاز داریم برای تقویت این روند. “تا بتوانیم رسالت فرهنگی خود را انجام دهیم.

وی اظهار داشت: برای تشدید فعالیت های فرهنگی در شهر چهارباخ ضروری است هرچه سریعتر سرویس اسلامی فرهنگ و رهنمودها در این شهرستان ایجاد شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آلبورگ با اشاره به لزوم تشکیل خدمات و فعالیت های رسمی در زمینه فرهنگ و هنر در شهرستان چهارباخ گفت: تأسیس انجمن های فرهنگی هنری ، امور اداری و ایجاد خدمات فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری به مردم چهارباخ ، استفاده از همه ابزارها برای دستیابی به آن ضروری است.

وی بر لزوم ارتقا سطح فرهنگی ، هنری و مذهبی چهارباخ تأکید کرد و گفت: البته استفاده از ظرفیت در حوزه فرهنگ و هنر می تواند عاملی در شکل گیری توسعه و اقدامات مطلوب در حوزه فرهنگ عمومی باشد. از این لحاظ شهر ، به ویژه اینکه چهارباغ در این زمینه فرصت های بسیار خوبی دارد. “ایناهاش.

مقدم خاطرنشان کرد: تاکنون ستاد اقامه نماز جمعه چهارباخ خدمات فرهنگی و پشتیبانی از وقایع مذهبی و فرهنگی در این شهرستان را بر عهده دارد که باید از آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به دشواریها و الزامات اداری و لزوم رعایت قوانین اداری در خصوص ایجاد ادارات دولتی در شهرهای تازه ایجاد شده ، اظهار داشت: تاکنون مجوزی برای ایجاد یا مدیریت نمایندگی یا اداره فرهنگ و دستورالعمل اسلامی صادر نشده است در چهارباغ. با دریافت مجوزهای قانونی ، اکنون می توان یک سرویس اسلامی برای فرهنگ و جهت گیری در شهر تازه ایجاد شده چهارباخ ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید  مراسم سیاه پوشان جامعه مداح تهران

ما سطح فرهنگی چهارباخ را بالا خواهیم برد

حجت الاسلام والمسلمین کادر محمدی ، امام چهارباغ روز جمعه به دلیل تبریک اعیاد و فرارسیدن دهه ولایت و تمجید و تشکر از اقدامات اداره کل فرهنگ اسلامی و رهنمودهای هنری فرهنگی بسیار مثبت تأثیر بر جامعه.

وی اظهار داشت: ادامه این روند مستلزم حمایت مدیرکل فرهنگ و رهبری استان و تسریع در افتتاح سرویس اسلامی فرهنگ و ارشاد در چهارباغ است تا بتوانیم به صورت سیستماتیک ادامه دهیم.

امام جمعه از چهارباخ خاطرنشان کرد: ما برای حمایت از فعالیت های فرهنگی ، هنری ، مذهبی و قرآنی در سطح شهر همه تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم سطح فرهنگی چهارباخ را بیش از پیش ارتقا دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید