دفتر آنلاین هیئت مدیره ، در خانه طرفداران افتتاح شد – اخبار مربوط به دین ، ​​قرآن و اندیشه – اخبار فرهنگی تسنیم


به گزارش خبرنگار فرهنگ آژانس تسنیمدر مراسم افتتاحیه اعضای هیئت مدیره خانه مداحان و هیئت آنلاین به همراه جمعی از مداحان و شاعران اهل بیت (ع) از جمله مرتضی طاهری ، محسن طاهری ، محمدرضا طاهری ، سعید حدادیان و مصطفی .صابر خراسانی.

پایه گذاری برای ایجاد محتوای با شکوه مذهبی

مرتضی طاهری ، رئیس هیئت مدیره مجلس مداحان اهل بیت در این مراسم گفت: “در آستانه دهه مبارک ولایت و عید سعید گوربان و گدیر ، خوشحالیم که شد.

وی افزود: امیدواریم با استفاده از این رسانه مردم با مفاهیم معرفتی حسینی و کارهایی که باید در این زمینه انجام شود بهتر آشنا شوند. مردم ما که خدا را شکر همیشه کار امام حسین (ع) بوده اند ، زیرا ذات او حسین است. امیدواریم تعداد بیشتری از ما ، به ویژه یادمان های حسین (ع) و عزاداران در این سفر در کنار ما باشند.

این مداح در پایان گفت: خوشحالیم که امروز این مجموعه قبلاً در کار و فعالیت خود تأثیر گذاشته و کار خود را آغاز کرده است. من امیدوارم که با همکاری و درک یکدیگر ، با ایجاد محتوای عالی ، وظایف و وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

خانه فن ، هیئت مدیره ،

تلاش برای جلوه بیشتر جلسات اهل بیت

سید احمد بنی هاشم ، مدیرعامل هیئت مدیره آنلاین ، گفت ما در عصری زندگی می کنیم که تمام قسمت های زندگی بشر به فضای مجازی و فناوری گره خورده است: اگر ما از این توانایی برای قسمت های مذهبی زندگی استفاده نکنیم ، آن قسمت از دیگران عقب خواهد ماند . ما در هیئت آنلاین از فضای مجازی در خدمات جلسات حرم اهل بیت (علیهم السلام) استفاده کردیم و سعی کردیم با راه اندازی این سامانه اطمینان حاصل کنیم که این جلسات اهل بیت بیشتر دیده می شود.

بیشتر بخوانید  قیمت جدید محصولات هایما در آذرماه اعلام شد + جدول قیمت

وی ادامه داد: “خانه مداحان از طریق تدوین سیاست هایی و ارائه استراتژی به ستودنی ها ، هیئت ها و هیئت مدیره آنلاین با فراهم آوردن بستر پخش زنده هیئت ها ، یعنی انتشار آموزه های البیت و انجام هر چه بیشتر جلسات ، هدفی را دنبال می کند. در حرم آل البیت. “

صابر خراسانی ، شاعر اهل بیت نیز در سخنان خود گفت: شاید یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین خاطرات زندگی من ، روزهایی بود که مشغول و مشغول تولید محتوا برای مجموعه آنلاین در آن بودم. کار خیلی خوب و با افتخار انجام شد. امیدوارم در قلب حضرت رضا ، سلام مردم و شما مردم باشد.

خانه فن ، هیئت مدیره ،

وی گفت: “شاید بسیاری از افراد به دلیل سن یا شغل خود به طور مداوم در جاهایی کار کنند که ساعات کار آنها به گونه ای نباشد که بتوانند در جلسات شرکت کنند.” به نظر من بستر بسیار خوبی فراهم شده است و امیدوارم با حمایت معصومین (ع) و چشم مردم اینقدر قدرتمند و موفق باشد و بتواند به مناطق مختلفی از جمله حوزه وارد شود. هیئت ها و سایر زمینه ها

شما باید محتوای به روز و مطابق با اعتقادات خود ایجاد کنید

سعید حدادیان همچنین در مراسم برنامه های گادیرا و محرم و رابطه آنها گفت: فاطمیه حدود یک قرن است که تاسیس شده است. در گذشته ، شب های مراقبت شبانه در تهران در ماه مبارک رمضان محدود بود ، اما اکنون تهران مملو از شبانه روزی است. اکنون با توجه به برنامه مذهبی به گونه ای است که هر سال هر برنامه جای خود را دارد.

بیشتر بخوانید  پروانه گرفتن هزینه دارد، پیله را باز کن

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی های ماه محرم که از چند ماه پیش مورد انتقاد برخی قرار گرفت ، یادآور شد: اگر می خواهید برای دهه محرم هیاتی ببرید ، باید حداقل 6 ماه قبل برای آن آماده شوید.

حدادیان افزود: ما 100 سال مسلمان بوده ایم. مسلمین کارکردی دارد و در آن زمان ما به حرم سید الکریم رفتیم و هنرمندانی که هنر مقدس شعر مذهبی یا قرائت مذهبی داشتند شعر یا موسیقی را برای عزاداری آماده می کردند ؛ 10 یا 20 گروه آمدند و هنر خود را نشان دادند.

خانه فن ، هیئت مدیره ،

این مداح اهل بیت همچنین خاطرنشان کرد: 10 هزار بار کودکان در فضایی که نه تلویزیون ما قدرت و تجهیزات را دارد و نه هنرمندان ما نمی توانند نام علی (ع) را ذکر کنند.

وی افزود: اگر حسین نبود ، گادیری نمی ماند. ما غدیر را روی منبر محرم زنده نگه داشتیم. خیلی از منبرهای بزرگ ما منبرشان در محرم ، منبر غدیر بود. روز علی اکبر روز امیرالم Faمنین است.

وب سایت Heyatonline به نشانی Heyatonline.ir راهنمای پخش زنده هیئت ها و مراسم مذهبی با ترافیک رایگان برای کاربران است. بیش از 3500 هیئت مذهبی در سراسر کشور مراسم خود را در این سیستم پخش می کنند. برنامه Board Online با بیش از 42000 نصب فعال ، محتوای مذهبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. دفتر هیئت مدیره آنلاین در خانه هواداران هر روز تا ساعت 22:00 پذیرای عموم و هیئت های مذهبی خواهد بود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید