مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دفاع اتوبوس دیگر امیدوار کننده نیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، گزارش مرتضی کرمانی مقدم از وضعیت به نقل از خبرروزی. تیم فوتبال کشور ما پس از بازگشت کارلوس کی روش وی تصریح کرد: کیروش 8 سال در فوتبال ما کار کرد و با وجود دو بار صعود به جام جهانی، از نظر صعود از مرحله گروهی این رقابت ها و حضور در آسیا کارنامه مشخصی نداشت. با این حال تیمی که او الان دارد بهتر از تیم قبلی است و به همین دلیل اکنون انتظارات از او بیشتر است.

وی افزود: اسکوچیچ با همه مشکلات ما را به جام جهانی رساند اما در نهایت برای تعویض او مشکلاتی به وجود آمد. مردم خودشان می دانند پشت صحنه چه دست هایی بود اما معتقدم سبک دفاعی تیم ملی و دفاع از اتوبوس در جام جهانی امیدوارکننده نخواهد بود.

نماینده سابق فوتبال کشورمان با بیان اینکه در صورت ماندن دراگان اسکوچیچ در این تیم می توان به عبور از مرحله گروهی و یا حداقل کسب نتایج خوب در این رقابت ها امیدوار بود گفت: اسکوچیچ در این دو سال با تیم ما آشنا شده است. او کارش را به خوبی انجام داد و حداقل در فوتبال پیشرفته و بی باک بهتر از تیم کی روش بود، اما حالا باید همه اینها را کنار بگذاریم و دور هم جمع شویم و از کارلوس کی روش و تیم ملی اش حمایت کنیم. برای کسب نتایج در جام جهانی.

کرمانی مقدم گفت: نباید این انتظار را ایجاد کنیم که تیم ملی با حضور کی روش به راحتی از گروه صعود کند. تیم ما چند بار از صعود به فینال جام ملت های آسیا بازمانده است؟ فوتبال ما باید در آسیا اول شود اما 46 سال است که به فینال جام ملت ها نرسیده است. الان به تیم ملی امید دارم، چون بازیکنان داخلی و لژیونرهای باکیفیتی داریم، فقط امیدوارم آجیل مان را نسوزانیم و شرایط اجازه ندهد بعد از 18 قدم از مهدی طارمی برای دفاع استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید  پرسپولیس در این فصل مدعی قهرمانی نیست

وی ادامه داد: صرف فوتبال برای دفاع انرژی خطوط حمله را کاهش می دهد و خط مقدم ما در این سبک خوب کار نمی کند. امیدوارم کی روش شجاع تر از گذشته باشد و تیم را تهاجمی تر کند. ممکن است با این هر سه بازی را ببازیم اما به فوتبال خوب امیدواریم. مردم از این نوع فوتبال بیشتر لذت خواهند برد.

ملی پوش سابق افزود: البته وقتی می گویم حمله، منظورم بازی 3-3-4 مقابل انگلیس نیست، اما نباید خیلی ترسو بود. مجبور نیستیم با 11 بازیکن در خط 18 قدم بمانیم و توپ را برگردانیم. دفاع خیلی خوب است و کی روش خوبی بلد است اما به شرطی که وقتی توپ را می گیریم از آن خوب استفاده کنیم و بعد از دو پاس توپ را به تیم مقابل ندهیم. در دوره قبل چنین روشی را ندیده بودیم.

کرمانی مقدم با بیان اینکه به خاطر هدایت اسکوچیچ انتقادات زیادی به او وارد شد، گفت که رابطه نزدیکی با آنها نداشته و در رده بندی فیفا در سه بازی مقابل تیم های زیر 50 سال بدون برد باقی مانده است. او توضیح داد: بازی ما. بازی دوستانه مقابل الجزایر بود و نباید زیاد نگران نتیجه باشیم. مهم است، ما نتوانستیم کره را شکست دهیم، اما می توانید ببینید در کجای جدول هستیم. قبول دارم که توانایی بازیکنان در صعود تیم ملی به جام جهانی نقش اساسی داشت و نمی گویم کار خوب اسکوچیچ دلیل این صعود بود اما از بازی هایی که از تیم ملی دیدم لذت بردم. . . در زمان اسکوچیچ، بیشتر از زمان کی روش.

بیشتر بخوانید  پخش بازی فوتبال ایران ولز از ماهواره – ایران چطور

وی خاطرنشان کرد: کی روش نیز مربی بزرگی است که در چهار دوره جام جهانی حضور داشته و اکنون افتخار می کند که با تیم ملی کشورمان وارد جام جهانی شده است. می خواهم تیم را با شجاعت بیشتری به زمین بفرستم. او مربی ای است که روابط عمومی بسیار خوبی دارد و خیلی بهتر از اسکوچیچ با بازیکنان ارتباط برقرار می کند. شاید اسکوچیچ خیلی با بازیکنان رفتار دوستانه ای نداشت، اما همه ویژگی های اخلاقی خاصی دارند.

اسکوچیچ ناعادلانه رفت

کرمانی مقدم گفت: اسکوچیچ خالصانه کار کرد و مظلوم رفت. از این بابت ناراحتم. من می گویم باید بیشتر به او احترام می گذاشتند و با احترام او را برکنار می کردند. اسکوچیچ مربی خوبی بود که با تیم های متوسط ​​باشگاهی ما نتایج خوبی کسب کرد. حالا امیدوارم تیم ما برای اولین بار از مرحله گروهی عبور کند. این اغراق نیست. هرچند در گروه ما تیم های سختی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی قطعا با کی روش متحدتر می شود و بازیکنان همدلی بیشتری پیدا می کنند. دیگر هیچ شکافی وجود نخواهد داشت و هیچ بازیکنی در مورد مربی اظهار نظر نمی کند. من اگر جای اتحادیه بودم دو سه بازیکنی که به این موضوع رسیدگی می کردند را از لیست نماینده حذف می کردم. حتی اگر جام جهانی را نبردیم. این موارد باعث شد نظمی در تیم ما در دوره مربیگری اسکوچیچ دیده نشود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *