دفاتر پستی در روزهای تاجگذاری باز هستند



به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست ، در روزهایی که محدودیت های عروق کرونر در کشور اعمال می شود زیرا اداره پست در گروه اول و سازمان های خدماتی است ، مردم می توانند از خدمات اداره پست در ساعات کاری استفاده کنند مثل همیشه.

به گزارش ایسنا ، تشدید ویروس تاج و ثبت فراوانی و مرگ و میر ناشی از ویروس ، محدودیت ها و تعطیلات تاج را جدی تر کرده است. در همین حال ، فعالیت ها در هر شهر و منطقه به حالت تعلیق درآمده و یا به حالت نیمه متوقف درآمده است ، بسته به وضعیت و مرگ ناشی از تاج ، اگرچه این گروه های خدماتی در این مدت به فعالیت خود ادامه می دهند.

در همین راستا ، حسن عمیدی ​​- مدیرکل خدمات ارتباطی شرکت ملی پست – با اشاره به فعالیت های شرکت ملی پست در زمینه شیوع کرونا در ایران ، گفت: از مارس 1998 با شیوع ویروس کرونا در کشور ، شرکت ملی پست از سایر افراد و سازمانها جلوتر است. آنها به مردم خدمت می کردند ، در صف اول نبرد با تاج بودند ، در حالی که مردم در قرنطینه بودند و محموله های خود را از طریق پست می فرستادند.

وی ادامه داد: در این زمان ، وقتی تاج دشوارتر شد و ما وارد قله پنجم تاج شدیم ، با توجه به اینکه شرکت ملی پست در گروه اول قرار دارد و سازمان های خدماتی مانند آتش نشانی ، بیمارستان ها و مراکز اورژانس ، خدمات از جمله نیازها و نیازها هستند. “این زندگی روزمره شهروندان است و در فعالیت پستی هیچ گونه خللی در کار نیست ، بنابراین افراد می توانند خدمات خود را از شرکت پست دریافت کنند و ما می توانیم به قطع زنجیره تاج کمک کرده و از این پیک خارج شویم.

بیشتر بخوانید  ۴ مدل ماست طعم دار برای سفره های ایرانی | با این روش‌های ساده همه عاشقش میشن! + ویدئو

به گزارش ایسنا ، در هنگام شیوع ویروس کرونا ، به ویژه در دو هفته آخر تعطیلات کاری ، بیشتر خریدهای مردم به صورت غیر حضوری و از طریق فروشگاه های آنلاین انجام می شود. با توجه به اینکه بیشتر این بسته ها از شبکه پستی تحویل می شود ، شرکت ملی پست با بسیج کلیه امکانات موجود و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سعی در تحویل به موقع بسته ها و سپرده ها به مردم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید