مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوت از رئیس دانشگاه تهران برای قطع درختان مرکز لرزه نگاری این دانشگاه

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: رئیس دانشگاه تهران به شورا بیاید و درباره قطع 50 درخت مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران توضیح دهد.

احمد صادقی گفت: برای قطع درختان نباید فقط در حیاط شورا تذکر داد، رئیس دانشگاه تهران به شورا بیاید و توضیح دهد که با چه حقی این درختان را قطع می کنند؟ ما از هیچکس چنین انتظاری نداریم، از رئیس دانشگاه تهران چنین انتظاری نداریم و این نیاز به توضیح دارد.

روز چهارشنبه 9 فروردین ماه، سازمان رسمی دولتی 200 اصله درخت در خیابان خوارزمی مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران را جابجا کرد و 50 اصله درخت قطع شد.

حمید جیوانی شهردار منطقه 3 در خصوص این حادثه نوشت: علیرغم اقدامات انجام شده برای جلوگیری از قطع و جابجایی درختان توسط عوامل محلی و با وجود تذکرات اعضای شورای شهر تهران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به این هشدارهای مجدد درباره قطع درختان توجهی نکرد. .در بزرگراه شهید همت تقاطع بزرگراه شهید چمران وارد عمل شد.

ناصر امانی همچنین درباره ضرب و شتم ماموران شهرداری از سوی دانشگاه تهران گفت: این برخورد به حدی بود که امکان پرتاب ماموران شهرداری از ارتفاع زیاد و پاره شدن لباس آنها وجود داشت. آنها همچنین علیه ماموران شهرداری از گاز اشک آور استفاده کردند.

سید احمد علوی در توئیتی درباره سخنان شهردار منطقه 3 مبنی بر حمله با باتوم کارکنان موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران به ماموران شهرداری که قصد جلوگیری از قطع درختان این موسسه را داشتند، از قوه قضائیه و رئیس دانشگاه تهران مداخله کند.

بیشتر بخوانید  سود 150 میلیونی ایران خودرو/ پرسودترین خودروها مشخص شدند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *