مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوت از جشنواره قصه گویی غدیر برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی – اخبار مهر ایران و اخبار جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، مرضیه کسروی بروجنی دبیر اجرایی جشنواره داستان نویسان غدیر و رئیس مرکز فرهنگی اخلاق ، خم شدن غدیر و معرفت شناسی قربان وی زندگی امام علی (ع) و استفاده از هنر اصیل و باستانی قصه گویی در تبیین و ترویج فرهنگ اسلامی و علوی و همچنین ایجاد انگیزه و آموزش قصه گویان کودک و نوجوان را از جمله اهداف این جشنواره قصه گویی غدیر عنوان کرد و گفت: محدودیت در گسترش ویروس ویروس کرونااین جشنواره در فضای مجازی برگزار می شود.

وی در خصوص معرفی جشنواره افزود: دختران و پسران در گروه سنی 7 تا 11 سال و نوجوانان در گروه سنی 12 تا 18 سال می توانند تا هفتم مردادماه یک ویدیو را با داستان خود در مورد واقعه غدیر خم مشاهده کنند. امسال همزمان با عید غدیر. به جلو بفرستید و به آدرس درج شده در وبسایت فرهنگسرا ارسال کنید تا در صفحه مجازی امیدهای فردا به آدرسomidhayefarda قرار گیرد ، یا داستان آنها را در فضای مجازی قرار دهید و علامت گذاری کنید یا صفحه امیدهای فردا را برچسب گذاری کنید.

حسروی بروجودنی ادامه داد: برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با هنر قصه گویی ، بسته آموزشی شامل مباحث تاریخ قصه گویی ، آداب پارلمان و راه های دستیابی به نقش ، آداب مجلس و تحلیل شخصیت در قالب فیلم با حسین طاهری و داستان است. از این رویداد همچنین غدیر خم توسط هنرمندانی همچون محمدرضا معجونی ، فهیمه باروتچی و محمدعلی جلیلی تهیه و ویرایش شده و برای بهره مندی کودکان و نوجوانان در صفحه مجازی امید فردا بارگذاری شده است.

بیشتر بخوانید  با واردات خودروهای کارکرده قیمت خودروهای داخلی کاهش نمی‌یابد/ خودروهای وارداتی گران‌تر می‌شود + فیلم

دبیر اجرایی جشنواره قصه گویان غدیر گفت: تسلط بر متن داستان ، موضوع پیرامونی ، قدرت بیان ، صحت اجرا و سطح ارتباط با مخاطب از جمله ویژگی های داوری است که ویژه خواهد داشت. اگر لباس و عصا امتیاز داشته باشد.

رئیس فرهنگسرای اخلاق همچنین افزود: در هر رده سنی فیلم های ارسالی ، براساس معیارهای ارزیابی توسط هیئت داوران ، پنج نفر انتخاب می شوند که جوایز 35 ، 30 ، 25 ، 20 ، 15 میلیون ریالی با یک گواهی تقدیر و همچنین سه جایزه ویژه به شخصی اعطا می شود که فیلم داستان داستان در صفحه مجازی امیدهای فردا محبوبیت بیشتری کسب کند.

دبیرخانه جشنواره داستان نویسان غدیر در خیابان پیروزی ، خیابان St. خیابان شکوفه ، خیابان شهید کاظمی ، جنب پارک گلزار در فرهنگسرای اخلاق.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *