دعوا بر سر چرخ خیاطی های قدیمی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: تبلیغات مکرر با قیمت های باورنکردنی در فضای مجازی; فروش چرخ خیاطی قدیمی با مبلغی وسوسه انگیز که هر مخاطبی را وادار به دانستن ماجرا کرد و چه شد که عکس چرخ خیاطی های قدیمی مادر و مادربزرگ هایمان ناگهان مثل ویروس تمام فضای مجازی را در بر گرفت.

خیلی زود ماجرا شخصی شد و دلیل گرانی این چرخ خیاطی ها وجود ماده گران قیمتی به نام جیوه قرمز با قیمت هر گرم 10 میلیارد تومان است و این بهانه ای شد برای ساده لوحی، فریب خوردن و فریب خوردن برخی ها. جستجو برای این نوع ماشین چرخ خیاطی قدیمی .

چیزی نگذشت که پلیس فتا حقیقت را برای همه فاش کرد و رسما اعلام کرد که جیوه قرمز اصلا وجود ندارد.

کاربری برای ما پیامی ارسال کرد و در مورد این آگهی نوشت:

من اتفاقی چند شب پیش این تبلیغ را دیدم و به این فکر کردم که این تبلیغ چیست. پس از جستجوی بیشتر در بین این تبلیغات، متوجه شدم که این نوع تبلیغات در مدت زمان کوتاهی بسیار منتشر شده است.

تصاویر و جملاتی که برای آگهی منتشر می شد متفاوت بود، اما من این احساس را داشتم که ریشه همه آگهی ها یکی است و به هم مرتبط هستند.

با هر شماره تلفن چندین آگهی ثبت شده است اما من ترجیح دادم به بهانه خرید با چند شماره ثبت شده در این آگهی ها با شماره های مختلف تماس بگیرم. وقتی کسی به 90 درصد تبلیغات پاسخ داد، داستان را دریافت کردم و تصمیم گرفتم نگران ثروتمند شدن سریع نباشم 🙂

بیشتر بخوانید  پخش زنده بازی ایران و امارات


دیدگاهتان را بنویسید