دعوای عمو پورنگ با نعیمه نظام دوست بالا گرفت



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: داریوش فرزایی با نام مستعار عمو پورنگ او در اول مرداد 1352 در تهران به دنیا آمد. عمو پورنگ او ششمین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ سیده فاطمه گیلانپور در سال ۱۳۱۵ در گیلان متولد شد و پدرش آذری است. عمو پورنگ او با انتشار مطلبی در اینستاگرامش از سفرش به هند خبر داد.

زادروز: 1 مرداد 1352 در تهران

محل زندگی: تهران

ملیت ایرانی

تحصیلات: گرافیست فارغ التحصیل

شغل: مجری تلویزیون، گوینده

سالهای فعالیت: 1373 تا به امروز

کارفرما: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

بازیگر: عمو پورنگ

سبک: کودکان و نوجوانان

دین اسلام

بیوگرافی عمو پورنگ

داریوش فضیایی متولد 10 مرداد 1352 در تهران، سازنده برنامه های تلویزیونی کودک و نوجوان است که بیشتر با برنامه آموپورنگ شناخته می شود.

مادرش گیلانی و پدرش آذری است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و از دانشگاه فارغ التحصیل شد. وی در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۱ سالگی وارد رادیو و تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد.

پس از آن در یک برنامه رادیویی جمعه شب در انواع مختلف حضور یافت که از بارزترین آنها می توان به «گل گذر» و «ننه بلکیس» اشاره کرد. او با برنامه «ما ای تی» که به کارتون های پرمخاطب کودک اختصاص داشت، وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. در سال 1357 با سریال ترنگ و پورنگ چهره کودک شد و پس از آن در ماه رمضان سال 1380 با اجرای برنامه های کودک و نوجوان و با نام هنری عمو در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد. پورنگ”.

بیشتر بخوانید  هیچ صحبتی درباره سرمربی تیم ملی در جلسه هیئت رئیسه نشد

عمو پورنگ

برنامه های تلویزیونی عمو پورنگ:

ما و تو (1374)

تورنگ و پورنگ (1378)

کودکان و نوجوانان (2008)

ویژه ماه رمضان (2018)

شبکه بی طرف (2008)

یک و یک (1384)

دوباره باران تازه (1385)

شبکه کودکان، شبکه کوچک (2008)

فوق برنامه عمو پورنگ (1387)

دوستان پورنگ (1389)

گذر موقت (1390)

هزار و شصت و شانزده (1391)

کتابخانه چیچا پورنگ (1393-1392)

باجرم چیکا پورنگا 94 (2014)

آبادی گل و بلبل (1394)

عیدانه 95 عموپورنگ (1395)

عمو پورنگ: من عاشق فیلم هندی هستم

از بچگی عاشق تماشای فیلم های هندی بودم، حسی که در فیلم های هندی وجود داشت از نظر من بی نظیر بود.

از آنجایی که علاقه زیادی به بازیگری داشتم، پس از تماشای این فیلم‌ها، آن‌ها را برای خواهران و برادرانم بازی کردم و غذای پفکی به عنوان دستمزد گرفتم.

عمو پورنگ مجری معروف تلویزیون که برنامه های کودک می سازد و با توجه به سنش هنوز مجرد است می گوید عاشق یک زن هندی شده است.

عمو پورنگ میگه از طرف خودش و دختر مشکلی نداره ولی مشکل از خانواده منه که مخالف داشتن عروس هندی هستند. چندی پیش تصاویری از دختری که عموپورنگ عاشق او شده بود منتشر شد و با توجه به اینکه عموپورنگ نام و مشخصات او را ذکر نکرد، می توان این تصاویر را ساختگی و ساختگی رسانه ای دانست.

یکی از وجوهی که همیشه دنبال عمو پورنگ بوده، چهره جوانش نسبت به سنش است که در تمام این سال ها تقریبا به همین شکل باقی مانده است و این که نزدیک به 50 سال سن دارد اصلا به او نمی خورد! داریوش فضیایی معروف به عمو پورنگ در 10 مرداد 1352 در تهران متولد شد و آخرین فرزند خانواده است. مادر عمو پورنگ گیلانی و پدرش اهل خلخال و آذری است. دلیل تسلط عمو پورنگ به گیلکی و ترکی آذربایجانی و استفاده از این دو زبان در برنامه هایش نیز همین است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و از دانشگاه فارغ التحصیل شد. و در نهم خرداد 1393 پدر خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید  آغاز پیش‌فروش بلیت قطارهای آذرماه از دوشنبه

عمو پورنگ

فعالیت هنری داریوش فضیایی عموی پورنگ

فرضیایی در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۱ سالگی وارد رادیو و تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه رادیویی جمعه شب در سبک های مختلف حضور یافت که از برجسته ترین آنها می توان به گل پسر و ننه بلکیس اشاره کرد. او با برنامه «ما ای تی» که به کارتون های محبوب کودکان اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. او در سال 1357 به چهره سریال کودک تورنگ و پورنگ تبدیل شد و پس از آن در ماه رمضان 1392 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و نام هنری «عموپورنگ» در بین کودکان و بزرگسالان محبوب شد.


1 دیدگاه دربارهٔ «دعوای عمو پورنگ با نعیمه نظام دوست بالا گرفت;

  1. خاک عالم توسرت پورنگ بدبخت فقط بلدی باهمه دعوابگیری راستی تو بخاطر یه گوشی با مامانت دعوا گرفتی آنوقت به بچه ها میگی که به ننه و باباتون احترام بذارید بچه ها بیچاره هستن که می‌خوان از تو نفهم عقده ای الگو بگیرن چقدر تو کثافت
    هستی فرضیایی ازت بدم میاد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید