مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوای عجیب در شورای شهر ایذه/به صورت یکی از اعضای شورا سیلی خورد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، انتخابات دومین کمیته سالانه شورای اسلامی شهر ایذه در حالی برگزار شد که جلسه در همان ابتدا تحت تاثیر حضور و غیاب برخی اعضا قرار گرفت و در نهایت با با نتیجه گیری این تعداد جلسه، به حالت رسمی درآمد.

قبل از شروع جلسه در حالی که یکی از اعضای شورا مشغول عکسبرداری از صورتجلسه مربوطه از این جلسه بود، ردیف اول شروع شد و یکی دیگر از اعضا گوشی را برداشت و به دیوار پرتاب کرد.

پس از این اقدام یکی دیگر از اعضای شورا از این اقدام انتقاد کرد و عضو شورا که گوشی را به دیوار کوبید با وی درگیری لفظی پیدا کرد که با ورود حاضران به پایان رسید.

در جریان رای گیری حرف هایی بر جلسه تاثیر گذاشت و اعضای هیات مدیره با رای گیری مشخص شدند و برزو شیخ زاده با ۷ رای، علیرضا خسروی با ۵ رای نایب رئیس، داود اسماعیلوندی به عنوان رئیس شورا انتخاب شدند. با 5 رای منشی اول و فاطمه مرادی با 5 رای به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

رای گیری همچنین به حاشیه ها ختم نشد و با خروج اعضا از صحن، یکی از اعضای شورای شهر که در ابتدای جلسه با انداختن گوشی خود به دیوار خبرساز شد، با مشت زدن به یکی دیگر از اعضای شورا در حال جدایی دوباره خبرساز شد. و خاتمه درگیری، مورد اصابت قرار گرفت و مجروح شد و در نهایت از پای وسط سایر اعضا جدا شد و جلسه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید  تعداد امیکرون های روزانه احتمالا به 100000 خواهد رسید
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *