دعوای زن و شوهری سحر قریشی



آنچه دیگران می خوانند:

طبق اخبار شما: سحر قریشی او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است.سحر قریشی او دو بار ازدواج کرد و هر دو بار طلاق گرفت. اسلاوا سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان بیشتر شد. شوهر سحر قریشی که برای تمدید گذرنامه به سفارت ایران مراجعه کرده بود، رسما رد شد و از ایران اخراج شد.

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او بازیگر سینما و تلویزیون است و بازیگری را در لاگه و لگه بازی آغاز کرد.

سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی، آبی و قرمز است. او از آتیشه استقلال حمایت می کند. سحر قریشی می خواهد هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را برای خود متصور است. برای قریشی نوع پوشش بسیار مهم است. او حسین سهیل زاده را به عنوان پدرش دوست دارد. سحر قریشی پیش از این با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرده بود که این دو مدتی پیش از هم جدا شدند.

سحر قریشی چند هفته پیش در برنامه تلویزیونی دید درشب به سوالی درباره رابطه اش با امید علومی پاسخ داد و گفت: در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی به زندگی خود ادامه دهم، البته امید را از قبل می شناختم اما الان در مرحله نامزدی هستم.» «ما محرمانه هستیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم.

بیشتر بخوانید  اما باقری مقصر کاستی های برجام است!

سحر قریشی

ماجرای ازدواج سحر قریشی و امید علومی

سحر قریشی چند هفته پیش در برنامه تلویزیونی دید درشب به سوالی درباره رابطه اش با امید علومی پاسخ داد و گفت: در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی به زندگی خود ادامه دهم، البته امید را از قبل می شناختم اما الان در مرحله نامزدی هستم.» «ما محرمانه هستیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم.

اما در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده در پاسخ به این سوال که آیا قصد ازدواج دارد یا خیر، گفت: نه، فعلا قصد ازدواج ندارم، یعنی زیاد به این موضوع فکر نمی کنم و موارد مهم تری دارم. گل همیشه بهار او به واقعیت تبدیل شد و سرانجام نامزدی با امید آلومی قطع شد.

سحر قریشی

سحر قریشی طرفدار دو آتشه استقلال است

سحر قریشی می خواهد هر چه زودتر به اوج برسد و این آینده را برای خود متصور است. برای قریشی نوع پوشش بسیار مهم است. او حسین سهیل زاده را به عنوان پدرش دوست دارد.

سحر قریشی

ازدواج و جدایی سحر قریشی

سحر قریشی پیش از این با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرده بود که این دو مدتی پیش از هم جدا شدند.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

انتشار تصاویر دو نفر در فضای مجازی این دو چهره مشهور را دوباره در کانون توجه قرار داده است. خیلی ها به آتلیه ای که عکس طارمی و قریشی را گرفته شک داشتند، برخی می گویند گوشی یکی از آنها هک شده و این عکس ها به دست فرصت طلبان رسیده است، اما مشخص است که موضوع از یک جایی می آید. آنچه برای نزدیکان سحر قریشی مسلم است این است که مظنون از آشنایان بوده و از روی حسادت نسبت به زنان این کار را انجام داده است.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه خورش بیج بیج غذای اصیل مازندرانی + دستور پخت مرحله به مرحله

توضیح مهدی طارمی درباره رابطه اش با سحر قریشی: آن رابطه تمام شد و الان در رابطه جدید هستم.

سحر قریشی

گفتگو با سحر قریشی

* چه شد که در فیلم «رسوایی ۲» مسعود ده نمکی بازیگر شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب برای حضور در این فیلم کاملا حرفه ای بود، مثل کارهای دیگری که انتخاب کردم پیشنهادی دریافت کردم، بعد از خواندن فیلمنامه حاضر به بازی در فیلم شدم.

* کسانی که فیلم را دیدند و شاهد بازی شما در این شخصیت بودند، چه برداشتی داشتند؟

متاسفانه نتوانستم فیلم را در جشنواره ببینم. آن روزها در یک پروژه سینمایی کار می کردم و وقت تماشای «رسوایی ۲» را در برج میلاد یا دیگر سالن ها نداشتم.

* در جشنواره فجر منتقدان با سردی از فیلم استقبال کردند.

متاسفانه بسیاری از مفسران نگاه شخصی به فیلم دارند و با توجه به سازندگان آن فیلم را قضاوت می کنند. به نظر من این دیدگاه درست نیست، شما باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کنید. باید ببینیم نظر مردم در مورد فیلم چیست و نظرشان مهم است.

*شخصیتی که در این فیلم بازی کردید چه چیز خاص و جدیدی بود که پذیرفتید آن را بازی و بازی کنید؟

این فیلم پر از جلوه های بصری است که سینمای ما اصلاً ندارد و به شدت به این تجربه ها نیاز دارد. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم بود که خیلی دوستش داشتم.

* اولین تجربه بازی با اکبر عبدی چه بود؟

اولین تجربه بازی در کنار بازیگر فوق العاده و درخشانی چون اکبر عبدی افتخاری در پرونده کاری من ثبت شده است. داشتن این تجربه شیرین با بازیگری که از کودکی به او علاقه داشتم و از تماشای بازی او در سینما لذت می بردم فوق العاده بود.

بیشتر بخوانید  ترکیه حکم دادگاه اروپا علیه زنان مسلمان را محکوم کرد - خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان

سحر قریشی در پاسخ به سوال مجری که آیا فوتبال را دوست ندارید، می گوید: چرا من فوتبال را دوست دارم و فوتبال می بینم اما علاقه ای ندارم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد: «دوست ندارم به استادیوم بروم.» «وقتی کنار این همه مرد هستم عصبی می شوم، احساس امنیت را از دست می دهم.» من کاملا موافقم که به زنان اجازه نمی دهند به استادیوم بروند.”

سحر قریشی این را در حالی گفت که برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال ابوظبی به ورزشگاه بن زاید می رفت و عکس های زیادی از او در این ورزشگاه در اینترنت منتشر شد.


دیدگاهتان را بنویسید