دعوای رعنا آزادی ور با مجری برنامه



آنچه دیگران می خوانند:

رعنا آزادی ور بازنده در اکران فیلم شرکت کرد و ژست های عکاسی گرفت که توجه عکاس را به خود جلب کرد.رعنا آزادی ور این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران اخیرا با بازی در سریالی برای پخش خانگی بیش از هر زمان دیگری توانایی خود را به نمایش گذاشت. رعنا آزادی ور همسر دیگر مهدی پاکدل است. رعنا آزادی ور او از زندگی با مهدی پاکدل به خوبی یاد می کند و می گوید مهدی واقعا نیمه گمشده من است. رعنا آزادی ور او اخیرا در جشن حافظ شرکت کرد و با دریافت جایزه از همه اعضای خانواده تشکر کرد اما نامی از مهدی پاکدل نبرد. به تازگی رعنا آزادی ور عکس بدون انگشتر خود را منتشر کرده است که حاشیه دارد. طلاق تشدید می شود.

بیوگرافی رعنا آزادی ور

(زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او فعالیت خود را در سینما با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) آغاز کرد و پس از یک سال دوری از سینما، با بازی در سه فیلم در سال 1384 جایگاه خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور اولین بار نقش نیما شاهرخ شاهی را در پارکوای (فریدون جیرانی، 1385) تجربه کرد، او در فیلم الی نقش همسر یکی از زوج های جوان را بازی می کند و در طول داستان به همراه دیگر شخصیت های داستان با او مواجه می شود. مناسبت ها.

بیشتر بخوانید  فوری؛حقوق امسال این افراد ابلاغ شد+ جزئیات

رعنا آزادی ور

او در انتخاب نقش ها بسیار گزینشگر و دقت و دقت کافی دارد و با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر 93 با موفقیت حضور پیدا کرد: وی همچنین با فیلم خشم و غم و اندوه چهارمین تجربه به کارگردانی هومن سیدی در جشنواره فیلم فجر 94 حضور خواهد داشت.

آرایش ترسناک رعنا آزادی ور

سینما بابک اسکندری گریمور عکسی از تست گریم جنجالی و ترسناک رعنا آزادی ور در فیلمی به کارگردانی هومن سیدی منتشر کرد.

انتخاب لباس رعنا آزادی ور

فرم لباسی که رعنا آزادی ور در سی و سومین جشنواره فجر به تن کرد اغلب غیر رسمی بود که می توان از آن در عموم نیز استفاده کرد. البته او لباس کوتاهتر از قدش می پوشید. این جشنواره معمولاً مکانی جذاب در هر یک از لباس های آزادیخواه بود. یا از کفش های مخصوص استفاده کنید، یا از مانتو طراحی شده روی آن استفاده کنید. استفاده از خطوط و طرح های عمودی به او کمک کرد تا در این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گیرد.

رعنا آزادی ور

او امسال با پوشیدن شنل علاوه بر اینکه به دنبال راهی برای بلندتر به نظر رسیدن بود، راه را برای بازیگران حاضر در سال آینده جشنواره باز کرد; استفاده از این عبا سال آینده در بین بازیگران حاضر در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر رواج بیشتری پیدا کرد، به طوری که آزادی ور می توانست به نوعی پیاده رو برای عبا در سینمای ایران باشد. لباس رعنا آزادی ور در پانزدهمین حافظ اردیبهشت سال گذشته یک لباس پیچیده بود که از قسمت های مختلف از جمله شلوار گشاد و دامن با طرحی خاص، بلوز و کت کوتاه روی آن و همچنین به نوعی این لباس ها تشکیل شده بود. متصل. این بود که لایه بندی او جلب توجه می کرد و فرم متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های گلدوزی شده اش گره خورده بود، از قسمت های قابل تشخیص لباسش بود.

بیشتر بخوانید  در عالم آخرت چه پاسخی به شهدا داریم+صوت منتشر نشده شهید موحد دانش- اخبار فرهنگ حماسه و مقاومت - اخبار فرهنگی تسنیم
عروسی رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی آرا و مهدی پاکدل به فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی برمی گردد. اما این دو فیلمساز چندین بار در یک بازه زمانی با یکدیگر همکاری کردند و همین موضوع باعث نزدیکی آنها شد. همین صمیمیت باعث شد شایعاتی در مورد ازدواج این دو نفر به وجود بیاید.مهدی پاکدل نسبت به رعنا آزادی ور تجربه و تجربه بیشتری در سینما دارد و آثار بیشتری بازی کرده است. اما این دو مرد در دو بخش بازی کردند. چهارراه استانبول به کارگردانی مصطفی کیایی و محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی. بسیاری از منتقدان سینما، چهارراه استانبول را بهترین بازی نقش آفرینی یک قلب پاک می دانند. آزادی ور از سوی دیگر سابقه دفاعی دارد و با کارگردانان مطرحی چون اصغر فرهادی در فیلم الی و هومن سیدی در بس و هیاهو همکاری داشته است.

رعنا آزادی ور

نقش رعنا آزادی ور در محمد رسول الله

رعنا آزادی ور در نقش «ام جمیل» در محمد رسول الله و مهدی پاکدل در نقش «ابوطالب» بازی کردند. ام جمیل بنت حرب همسر ابولهب و خواهر ابوسفیان و عمه معاویه و دشمن و جفا کننده پیامبر اسلام است. بنابر برخی منابع، نام کامل وی «عروی بنت حرب بن امیه» است.

نقش همجون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب هماجون شجریان که در اسفند 1396 منتشر شد شامل قطعه ای به نام ابر میبرد بود. ابر میبرد با حضور ران آزادی ور و مهدی پاکدل در نقش های اصلی موزیک ویدیوی عاشقانه ای داشت. این ویدیو این روزها بسیار پربیننده شده است و عده ای به شوخی و جدی درباره نقش این ویدیو و ترانه همجون شجریان در ازدواج یک زوج صحبت می کنند.

بیشتر بخوانید  دلبری ستاره استقلالی از هواداران

عروسی مهدی پاکدل و رعنا آزادی

واکنش بهنوس طباطبایی به ازدواج مهدی پاکدل

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل هنوز واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده است اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل در اینستاگرامش استوری درباره عدالت اجتماعی منتشر کرد. .


دیدگاهتان را بنویسید