مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دعوای حمید استیلی و فرهاد مجیدی در تیم ملی امید + فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


استیل و مجیدی در تیم امید جنجالی شدند

تشویق کننده: فرهاد مجیدی، مربی کوتاه مدت سابق تیم ملی امیدا ایران که ساعاتی قبل از رای گیری از کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال استعفا داد، حالا جزئیاتی از دخالت غیرمعمول حمید استیلی در کارش فاش کرده است.

فرهاد مجیدی گفت: در کجای دنیا مدیر فنی (حمید استیلی) در میانه زمین به بازیکنی نکته می گوید یا جلسه آنالیز برگزار می کند؟

حمید استیلی حالا جای فرهاد مجیدی را در تیم ملی امیدا می گیرد.

واکنش حمید استیلی به افشاگری فرهاد مجیدی

حمید استیلی که اکنون سرمربی تیم فوتبال امید است به یافته های فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

حمید استیلی گفت: از بازیکنان تیم ملی تحقیق کنید و من به درخواست فرهاد مجیدی وارد عمل شدم و هیچ وقت برای بازیکنان مستقیم راه حلی ندادم و در ارائه لیست بازیکنان نیز دخالت نکردم چون اطلاعی نداشتم. . “


واکنش علی دایی به مربیگری فرهاد مجیدی

منتخب سابق تیم ملی فوتبال معتقد است که اگر فرهاد مجیدی به عنوان منتخب تیم ملی امیدا باقی می ماند و تیمش شکست می خورد، پرونده مربیگری او بسته می شد.

اما دایی در گفت وگو با ایسنا، درباره حواشی تیم ملی امید و حضور حمید استیلی در راس کادر فنی این تیم، اظهار کرد: من جزئیات تیم ملی امید را دنبال نمی کنم. اما تیم ملی امید ما برای رسیدن به المپیک بعد از این همه سال باید بهترین چاقوی فنی را داشته باشد.

ماجرای درگیری فرهاد مجیدی و حمید استیلی در تیم فوتبال امید

خوشبختانه تیم ملی بزرگسالان دو دوره متوالی به جام جهانی می رود اما تیم ملی امید ما نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. متاسفانه زمان را از دست دادیم و از این شاخه به آن شاخه پریدیم و نتوانستیم تصمیم درستی بگیریم.

بیشتر بخوانید  چرا شاخص کیفی هوا اصفهان اعلام نمیشود ؟

. در مورد تیم ملی امید اشتباه کردیم اما امیدواریم این تیم موفق شود. ما کاری جز «انشاءالله» نمی توانیم بکنیم، اما انشاالله بتوانند موفق شوند و تیم ملی امید را به المپیک برسانند. همه ما دوست داریم تیم ملی امیدهای خوب تشکیل شود و به المپیک برسیم. برای آقای استیلی در تیم ملی امید که مسیر خطرناکی را پیش رو دارد آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فرهاد مجیدی در تیم ملی امیدا به کار خود ادامه دهد؟ وی گفت: دلم برای کار فرهاد مجیدی تنگ نمی شود، اما اگر او بماند و تیم ملی به المپیک راه پیدا نکند، پرونده مربیگری او بسته می شود.

به نظر من تیم ملی امیدا به فرد باتجربه تری نیاز دارد که سابقه خوب و سابقه مربیگری داشته باشد. انتخاب کننده تیم ملی امیدا باید همه استعدادها را به خوبی شناسایی کند.

دایی تصریح کرد: فرهاد مجیدی دوست و دوست من است و زمانی که نام او برای انتخاب تیم ملی امیدا مطرح شد، تمایلی به قبول این پیشنهاد نداشتم. فرهاد مجیدی می تواند مربی بزرگی باشد زیرا توانایی ها و استعدادهای لازم را دارد. او در تیم های بزرگ تجربه زیادی به دست آورد.

به نظر من فرهاد مجیدی از ابتدا نباید این مسئولیت را می پذیرفت، همانطور که گفتم می تواند در آینده به یکی از مربیان بزرگ فوتبال ایران تبدیل شود و به فوتبال ایران خدمت کند. برای از دست دادن فرهاد مجیدی لازم نیست کاری کنیم تا او بتواند تمرینات خود را درست شروع کند و در آینده موفق شود.

بیشتر بخوانید  جملات خنده دار جالب و کوتاه. !! سری 18


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *