دعوای جدید شکیرا و پیکه



آنچه دیگران می خوانند:


دعوای جرارد پیکه و همسر سابقش شکیرا کامل نیست. دوباره در مورد بچه ها! شکیرا او به دلیل بیماری پدرش در بارسلونا ماند. در حال حاضر مشخص نیست این پرستار از این دو پسر مراقبت خواهد کرد یا خیر شکیرا چهار ماه دیگر تعطیلات در بارسلونا و میامی یا فقط در میامی خواهد بود. شکیراحضانت دو پسر آنها در طول تعطیلات تغییر کرد و (شاید شکیرا دو پسرش را به بارسلونا ببرد و 19 روز در ماه با پیکه زندگی کند) قبلاً قرار بود پیکه برای بردن دو پسرش به میامی برود. که باعث تنش جدیدی در روابط مدافع سابق بارسلونا و همسر سابقش شد.

بر اساس تصمیم دادگاه، اگرچه حضانت دو پسر پیکه و شکیرا به مادرشان سپرده شده است، اما او موظف است آنها را مرتباً به اسپانیا ببرد تا پدرشان را ملاقات کند و مدت معینی در کنار او باشد.

ظاهرا شکیرا اخیراً دو فرزندش میلان و ساشا را به بارسلونا برده تا پدرشان را ببینند، اما با ماندن آنها پنج روز بیشتر از زمان برنامه ریزی شده برای شرکت در مراسم عروسی عموی خود مخالفت کرده است.

مارک برادر جرارد پیکه 10 روز دیگر ازدواج می کند و شکیرا موظف است دو فرزند خود را به مدت 5 روز نزد پدرش در بارسلونا بگذارد.

اما ظاهرا او قصد ندارد به همسر سابقش اجازه دهد میلان و ساشا را به عروسی برادرش ببرد و دلیل آن ها حضور نامزد جدید پیکه در این مراسم است.

بیشتر بخوانید  این صفحه موجود نیست - ستاره

شکیرا سال گذشته با متهم کردن پیکه به خیانت به رابطه 12 ساله خود با بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا پایان داد و از آن زمان تنها اخباری که در مورد این دو نفر منتشر شده حکایت از تنش و درگیری و اختلاف نظر بر سر مسائل خانوادگی دارد. و مسائل حضانت یکی از فرزندان آنها بود.


دیدگاهتان را بنویسید