دعا برای 100 درصد حاجت گرفتن | دعا حاجت روایی در یک شب


عکس پروفایل شهادت حضرت علی و شب قدر

دعای 100% حاجت دعای حاجت روایی در یک شب و دعای درد چشم و حسادت
دعای معجزه آسای همان ساعت
نیاز روایی یک شب
قوی ترین دعا
خدا نیاز است
اجابت دعا غیرممکن است
دعایی برای یک حاجت شدید
باید صد در صد بگیری

چند دعای خیر به شما تقدیم می کنم:

دعای مستجاب: «پروردگارا، آتنا در دنیا خوب است و در آخرت خوب است و در آتش عذابی نیست».
دعای توسل: «اللهم صل علی محمد و آل محمّد و تعجیل عجلهم».
دعای شتر: «اللَّهُمْ أَنْ رَحْمَتَکُمْ یُسْتَعْرُ کُلِّ شَیْءٍ وَ أَقْوَتَکَ أَمْرَحْتَکُمْ وَ أَغْفَرَةُ اللَّهِ أَغْفِرُونَ».
دعای نبی: «خدایا من مشتاق زیارتت هستم، ای خدای من، در یوم الورود شفاعتم ده».
دعای جوشن کبیر: «خدایا به سبیل این جوجوشون بزرگ و خدایا به خاطر آن که زیر سر فرشتگان مقرّب خوابیده اند و خدایا به خاطر محمد النبی العامی و امیرالمومنین. -مؤمنان علی بن ابی طالب و فاطمه الزهرا و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمد بن علی. و جعلنا من الموالین و المستشهدین بین عیادی و عوم الورود».
کاربر

یکی از داستان های قدیمی درباره نماز، داستان بانویی است که نزد یکی از شیوخ شهر خود رفت و از او خواست که نماز را بیاموزد. شیخ به خانم گفت قبل از خواندن دعا در حالت تمرکز و آرامش باشد. به همین دلیل شیخ به او دستور داد که پنجاه بار در دل خود «لا اله الا الله» را تکرار کند تا به آرامش و تمرکز برسد.

آن بانو پس از انجام پنجاه مرتبه تكرار «لا اله الا الله» رو به شيخ كرد و گفت: «اكنون آماده نماز هستم». کدام دعا را بخوانم؟» شیخ نماز را به او رساند و آن بانو شروع به خواندن کرد. اما بعد از چند دقیقه، خانم به شیخ گفت: «هنوز حوصله نماز خواندن ندارم، چه کنیم؟»

بیشتر بخوانید  قمه کشی دزد برای فروش پمپ آب سرقتی در خیابان گیشا / ۲ نفر مجروح شدند -

شیخ به آن خانم گفت: پس اول پنجاه بار دیگر لا اله الا الله بخوان و به حالت آرامش و تمرکز دست یابی. سپس به خواندن دعای خود ادامه دهید». خانم کار مانند قبل پنجاه بار «لا اله الا الله» را تکرار کرد و سپس دوباره دعای خود را خواند. این بار خانم توانست به خوبی استراحت کند و تمرکز کند و احساس کرد که دارد نماز می خواند.

این داستان به ما یادآوری می کند که دعا به معنای رسیدن به آرامش و تمرکز درونی است. اگر هنگام نماز به حالت آرامش و تمرکز نرسیدید، می توانید از تکرارهای مقدماتی مانند «لا اله الا الله» برای رسیدن به حالت مطلوب استفاده کنید. همچنین، مهم است که در حین دعا، قلب و ذهن خود را به روی خدا باز کنید و با ایمان و امید با او صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید