دست از این رفتارها بردارید



به گزارش سلام نو، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی با اشاره به این انتخاب، درباره درگذشت مهسا امینی نوشت: آنچه مهم است اتخاذ تدابیر و سیاست هایی برای جلوگیری از این گونه رفتارهای غیراخلاقی و ضد اسلامی است. برای همیشه.

وی در همین رابطه نوشت: با تسلیت اربعین حسینی (ع)

حادثه تلخی که برای خانم مهسی آمنه، بانوی جوان ایرانی رخ داد، اتفاق تلخ و غم انگیزی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. حادثه ای که در آن مسافر توسط پلیس گشت تهران برای راهنمایی دستگیر شد. اکنون خانواده او در غم از دست دادن دخترشان عزادار هستند و افکار عمومی نیز بسیار آزرده و عصبانی هستند.

تاکنون گزارش های تلخ دیگری از بدرفتاری جامعه با زنان و دختران منتشر شده است و احترام به کرامت و حرمت انسان ها هدف اخلاقی، شرعی و قانونی انقلاب و نظام ماست.

لازم است رئیس جمهور با توجه به وظیفه قانون اساسی خود و سوگند دفاع از مردم به این موضوع توجه ویژه داشته باشد و گزارشی شفاف و شفاف از این حادثه و موارد مشابه به افکار عمومی ارائه کند و به موضوع رسیدگی شود. مرتکبین و مرتکبین اقدامات قاطع و قانونی باید انجام شود.

آنچه مهم است اتخاذ تدابیر و سیاست هایی است که برای همیشه جلوی این گونه رفتارهای غیراخلاقی و غیراسلامی گرفته شود. مردم بابرکت همه ما و بانوان ما افتخار اسلام و ایران هستند و دفاع از کرامت و حقوق آنها وظیفه همگان است.

بیشتر بخوانید  میزان عفونت های ویروسی دلتا بین 30 تا 50 سال بیشتر است / علائم حداکثر پس از 5 روز ظاهر می شوند - اخبار گلستان - اخبار استانهای تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید