دستگیری 5 عامل تخریب آمبولانس اورژانس کاشان


به گزارش خبرگزاري كاشان فارس ، حسين بساطي اظهار داشت: صبح امروز خبري مبني بر اينكه تعدادي از جوانان در حالي كه در يك وضعيت غيرمعمولي بودند ، با استفاده از سلاح شيشه سرد از يك دستگاه خودروي پرايد در يكي از مناطق جنوبي كاشان استفاده كردند. خط كش ترافیک و ماموریت از بین رفته و تحقیقات در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کاشان گفت: متهمان قبل از ورود گشت پلیس امنیت عمومی از صحنه متواری شدند و ماموران پس از حضور در اطلاعیه تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی دادستان و انقلاب کاشان در یک حمله و عملیات پلیسی موفق به دستگیری متهم در مخفیگاه خود شدند.

بساطی با اشاره به اینکه متهمان برای تخریب نیرو دلیل تخریب را اعلام کردند ، افزود: پلیس به افرادی که نظم عمومی را نقض می کنند اجازه نمی دهد قدرت خود را نشان دهند و با هر شخص یا افرادی که می خواهند امنیت مردم را به خطر بیندازند برخورد می شود با پلیس “قرمز پلیس و دادگستری امنیت عمومی جامعه است و پلیس قطعاً بدون مجوز با مجرمان و متخلفان امنیتی برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام / 63123 / ج /


بیشتر بخوانید  واکنش آمریکا به گزارش آژانس انرژی اتمی درباره ایران

دیدگاهتان را بنویسید