مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

دستگیری 395 خرده فروش مواد مخدر در کما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، سید محمد ملحی بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای مرحله دوم طرح پاکسازی منطقه کما از معتادان و قاچاقچیان از ابتدای تابستان امسال آغاز شد.

معاون دادستان کومو گفت: اجرای مستمر طرح پاکسازی در راستای مبارزه، جمع آوری و ساماندهی قاچاقچیان، قاچاقچیان و مصرف کنندگان مواد مخدر انجام می شود.

وی با اشاره به پویش هفته جاری در باغ های نبوبات، شهریار و نرگس قم گفت: 395 نفر شامل 58 قاچاقچی و 337 معتاد دستگیر و حدود 8 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

ملحی ادامه داد: افرادی که در این طرح دستگیر شده بودند به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم منتقل و با سیر مراحل قانونی مواجه شدند.

معاون دادستان کما تصریح کرد: در آخرین دوره اجرای طرح پاکسازی منطقه کوما از معتادان و سوداگران که ابتدای تیرماه سال جاری برگزار شد، ۲۸۲ نفر از جمله ۵ سوداگر دستگیر شدند. 71 تاجر و 206 معتاد متجاهر که حدود 630 کیلوگرم بود مواد مخدر مختلف در آنها کشف شد.

وی افزود: معتادان متجاهر دستگیر شده در این طرح به کمپ مواد مخدر منتقل و قاچاقچیان نیز روانه زندان شدند.

رئیس دادسرای Kum Revolucije با هشدار جدی به فروشندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک وضعیت را به دادسرای عمومی Kum Revolucija گزارش دهند.

بیشتر بخوانید  صفحه جستجوی شما یافت نشد.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *